[iTunes] Illustratie uitzetten bij overgang naar nieuw numme

iTunes draait bij mij altijd als ik ah werk ben en veelal druk ik met appeltje+H iTunes weg zodat ik mijn scherm voor werk kan gebruiken. Maar bij de laatste versie merk ik dat ik bij overgang naar een ander nummer een illustratie van het nieuw af te spelen nummer op mijn scherm verdwijnt, hoewel ik iTunes dus heb verborgen. Dat begint me stilaan te vervelen maar ik vind nergens in iTunes waar ik dat kan uitzetten. Ik gebruik ook JewelCase maar ook daar krijg ik dat niet uitgezet.

Ongetwijfeld op te lossen met iets simpels, maar ik krijg het niet gevonden. :?

Eh...als je iTunes veborgen hebt is het toch logisch dat die afbeelding ook verdwijnt? Ik snap je uitleg niet helemaal eigenlijk...

(Zo, karamba! Die nieuwe server is wel supersnel zeg, en da’s helemaal goed te merken bij het reageren of plaatsen van berichten). :inlove:

Waarom verberg je iTunes dan eigenlijk ?

Volgens mij kun je net zo goed het venster dicht klikken…

Het is niet de afbeelding in iTunes zelf, maar als een nieuw nummer begint krijg ik zo'n twee seconden een illustratie middenin mijn scherm van het betreffende nummer. Ook als iTunes dus verborgen is. Zal zo ff een screen posten om het te verduidelijken :)

Toevallig Quicksilver, Synergy of Growl geïnstalleerd?

Is dat niet YouControl Tunes?

Oh...hij [b:30f667ccfe]verdwijnt[/b:30f667ccfe] dus niet maar hij [b:30f667ccfe]verschijnt[/b:30f667ccfe]. Da's wel ff een verschil natuurlijk :P

Helaas kan ik je niet verder helpen.

[quote:3f3c37f579="moodjoo"]Toevallig Quicksilver, Synergy of Growl geïnstalleerd?[/quote:3f3c37f579]

Touche! Via Quicksilver; iTunes; display track notifications uitgezet.

Jij hebt denk ik wat geïnstalleerd dat een illustratie toont op je scherm. Standaard voorziet iTunes daar niet in volgens mij.

[quote:cb6ecffebf="KarelWillem"]Jij hebt denk ik wat geïnstalleerd dat een illustratie toont op je scherm. Standaard voorziet iTunes daar niet in volgens mij.[/quote:cb6ecffebf]

Yup…dat iets is Quicksilver. Probleem is inmiddels al opgelost; bedankt voor alle snelle reacties op een snel forum 8)