iTunes in Lion

Hoi iedereen,
Ik heb onlangs OS X Lion op mijn MacBook gezet. Achteraf was dat niet zo slim. Ik ben namelijk geen developer en heb hem dus gewoon gedownload van internet. Maar nu mijn probleem: Als ik iTunes opstart krijg ik dit:
[img]http://[/img]
Wat moet ik er aan doen dat hij het gewoon doet?

/uploads/community/19826cd1a4933ecce7a8e31d9e1634f3231c4837_0.png

probeer eens itunes opnieuw te downloaden en installeren v.a. apple.com en/of itunes 10.5 beta via het internet te verkrijgen

Ik krijg het screenshot er niet bij. Er staat in iedergeval dan: Vraag bij de ontwikkelaar na of iTunes werkt op jou versie van Mac OS X. Werkt het dan helemaal niet op Lion?

Gewoon wachten totdat Lion officieel uitkomt.

Zeuren over problemen in een beta, terwijl je geen developer bent, dikke fail...:nerd:

sorry trouwens voor mijn reactie, want ik zie net dat reageren hierop niet mag:
[quote]
Auteursrechten
Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks
[b]Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software[/b]
Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar [b]waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)[/b]
Het plaatsen van complete artikelen of teksten van websites, kranten of tijdschriften (korte citaten zijn wel toegestaan) zonder een directe link als bronvermelding
[/quote]

Ik zeur niet ik vraag of ik het aan de praat kan krijgen. Als dat nee is kan je dat gewoon zeggen @SunKeeper

@ Max:

Op het forum mag geen hulp geboden worden bij illegaal verkregen software. Dat staat te lezen in de huisregels. Meer kan ik er niet over zeggen. Je zult dus je Mac opnieuw moeten installeren. En blijf voortaan van bèta's af als je ze installeert op je enige Mac... Dat komt nooit goed. ;)

Oke

Daarom: