Hi allen,
Volgens mij heb ik weer een beperking gevonden in het Apple Store iTunes in the Cloud beleid.
Ik heb een nieuwe MacBook Air aangeschaft. 2 gebruikers (mijn vrouw en ik), beide beheerder met beiden een eigen Apple ID.
Nu zet ik voor mijn vrouw in iTunes met automatische downloads aan. Koppelt hij de MacBook air meteen aan haar account. (ze heeft geen itunes match)
Nu ga ik onder mijn eigen gebruikersaccount en eigen Apple ID ook iTunes instellen; kan ik Automatische downloads en (veel belangrijker!) mijn itunes Match account niet gebruiken, omdat hij zegt dat de computer al gekoppeld is aan een ander Apple ID (90 dagen bla verhaal enz).
Dat is toch krom? Beiden een eigen apple ID en eigen gebruikersaccount moeten dit toch los van elkaar kunnen gebruiken ? Ik hoef geen gekochte muziek van mijn vrouw en andersom ook niet...
Waarom koppelt Apple geen itunes in de cloud aan computer + gebruikersaccount ?
Nu kan ik 3 maanden geen itunes Match gebruiken....
Heeft iemand een oplossing ?
Veel dank, Groet, Mark