[iTunes+iPod] iPod pakt sommige nummers niet uit iTunes

Mijn iPod pakt sommige nummers niet uit iTunes als hij aan het syncen is. Nou klopt het met een aantal nummers wel, omdat de iPod dat formaat niet ondersteunt.

Maar goed… nu snap ik niet waarom mijn iTunes sommige nummers niet op de iPod synced…

Hoe zit dit?

Ik heb daar min of meer ook last van... iTunes zegt bij mij bijv. 1001 nummers, m'n iPod 1000. Altijd één verschil. En ik snap 't ook niet... ik heb al mijn cd's via iTunes geïmporteerd, heb geen illegale zooi, niets. En toch zit er één nummer verschil tussen...

Ik heb dat probleem ook. dat komt omdat bepaalde nummers van mij beschadigd zijn.

als ik ze in de finder selecteer en wil kopiëren naar een andere locatie dan zegt de finder dat dit ook niet lukt…

als ik dan een schijfcontrole doe dan is er blijkbaar niets mis.
Ik heb in m’n libary zo’n 30 nummers die allemaal beschadigd zijn.
ik ben ze nu stuk voor stuk weer aan het vervangen door goeie, niet beschadigde bestanden.

Nu heb ik ook journaling op die schijf aangezet, hopelijk kom ik dit nu niet meer tegen.
Wel ombetant dat itunes tijdens het syncen met ipod gewoon die nummers niet overslaat als hij ze niet kan lezen.

welja,

baai

ik heb het met 10 nummers, dus ik moet ze opnieuw van de cd converteren ofzo?

ik kan die nummers namelijk wel gewoon afspelen, dus er lijkt mis te zijn. ik ga wel even kijken wat het kopieren doet :slight_smile:

bedankt voor jer werkwijze!