Itunes library in sync.

beste OMT'ers

ik heb een dilemma, ik wil graag mijn itunes afspeelijsten op mijn mac mini gelijk hebben lopen met die van macbook air en ook mijn iphone.
als ik bijvoorbeeld een liedje toevoeg op mijn iphone dat het dan ook op mijn air en mini komt. ook is de bedoeling dat ik offline met mijn iphone gewoon muziek kan luisteren.
is dit allemaal mogelijk met icloud in combinatie met itunes match?

Met iTunes Match zou dat mogelijk moeten zijn, maar dan moet je ook online zijn en niet offline.

Je gaat 1 device instellen waar je je nummers opzet (Mac mini in mijn geval), die gaat de lucht in en dan schakel je op je iPhone en MBA iTunes match in.
Dan zul je zien dat je afspeellijst van de Mac mini ook op je iPhone en MBA staat, maar die je kun je alleen afspelen als je online bent.

Om toch ook offline op je iPhone te kunnen luisteren kun je de nummers ook weer downloaden op je iPhone.
En dan kun je dus weer wel offline muziek luisteren.
Ik heb nu een aantal afspeelijsten echt gedownload op mijn iPhone zodat ik mijn iPhone in de auto kan gebruiken als iPod.

Met dus het nadeel dat je alleen offline kan luisteren naar waar je eerder online naar geluisterd hebt. Niet een ideale oplossing wat mij betreft.

Nee hoor, je kunt gewoon muziek die in je "cloud" staan downloaden naar je device.
Deze kun je dan gewoon afspelen zonder internet verbinding.