iTunes library vanaf iPod copy'en naar nieuwe Mac??

Yaaayyyy allereerst een vreugde kreet vanuit hier: ik heb m'n nieuwe iBookie!! Wat issie lieffff!

Maarre… Ik ben een beetje stom geweest geloof ik; complete back-up gemaakt van alles wat op mn ‘oude’ iMac stond naar mn iPod, maar natuurlijk niet van m’n music library, want dat stond al op de iPod!!

…Maar zo werkt het dus kennelijk niet als we apple moeten geloven, want ik kan mn muziek niet terug zetten op de nieuwe HD van mn iBook!! :frowning:

Hoe verhelpt ik dit??

Bewdanbkt alvast!

Met het programaatje iPodRip ( http://www.thelittleappfactory.com/software/ipodrip.php ) ofwel met een redelijke kennis van unix is ;).

Dus ik zou iPodRip ns proberen, deed de truuk bij mij.

het kan ook anders:

1.Ipod aansluiten
2. Ipod Dupliceren
3. onzichtbare bestanden zichtbaar maken (bijv. met tinkertool)
4.dan in de ipod bladeren vind je vanzelf een map, ik geloof iets met music erin (wijst zich vanzelf)
5. de bestanden openen
6. alles is weer ok
7. Afspelen maar

:finderoud:

er zijn een aantal programma's die dit probleemloos voor je doen, je bent niet gebonden aan aan bepaald programmaatje :) check www.macupdate.com en check ook of daadwerkelijk alle songs erbij zitten, ik miste er 9 ofzo :)

maar voor de meeste programmas moet je bling bling op tafel neerleggen, anders importeerd ie niet alles.. dus vandaar dat ik nog steeds mijn eigen methode prefereer!