Vreemd genoeg kan ik niets over dit probleem vinden op internet, afgezien van een slecht bezocht topic op dit forum. Ik las al van de storing bij MobileMe, die is bij mij opgelost. Maar ik heb problemen met m'n iTunes account. Even opgesomd is dit wat er allemaal niet werkt:
iPhone 4 (iOS 4.2):
*Store Settings: als ik "view account" blijft de pagina hangen.
*Nieuwe applicaties downloaden resulteert in een nieuw blanco icoon in m'n programmalijst met de tekst "waiting" daaronder.
Mac (OS 10.6.5):
*iTunes: weigert updates van applicaties binnen te halen. Hij vraagt om een wachtwoord vervolgens gebeurd er niets.
*iTunes: account opvragen werkt hier ook niet.
*iTunes: Als ik mijn telefoon selecteer en kies voor apps, zie ik daar dezelfde vastgelopen icoontjes, ik krijg ze niet verwijderd.
+Inloggen op www.apple.nl werkt wel. Ik heb daar vervolgens m'n wachtwoord gewijzigd om te zien of dat uitmaakt. Helaas lost dat niets op.
-Restarten van mijn iPhone (aantal keer gedaan) lost niets op. Hij start op met de tekst "unable to purchase ..." en ik zie desondanks nog steeds de vastgelopen iconen.
Ik kan nu dus geen nieuwe applicaties meer aanschaffen (zelfs niet gratis), geen muziek meer downloaden, en via iTunes & iPhone niet meer m'n accountgegevens opvragen. Updaten van applicaties werkt niet meer, en ik heb een aantal rest iconen op m'n scherm die niet weg willen.
Heeft iemadn enig idee wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen?