itunes loop steeds vast.

Ik heb een imac 17 inch 800 Mhz met een nieuwe ipod 20 GB.

Als ik mijn ipod in mijn dock doe dan loopt itunes nu bijna altijd hangen bij een nummer. Ik laat mijn ipod dus automatisch bijwerken…
Als ik dan vervolgens itunes wil afsluiten doet hij dat niet, ik moet dan uiteindelijk maar mijn aan/uit knop een aantal sec. inhouden om mijn computer herstarten.

Als ik em op heb gestart herhaald het zich weer.

Kent iemand dit probleem??

Loopt ie alleen vast als je je ipod aansluit? En krijg je dan zon gekleurd draaiend ding te zien? Dat heb ik ook gehad maar bij mij kwam dat omdat ik de iPod niet van zn 'hold' afhaalde. Kleine kans dat dat ook bij jou het geval is maar goed...

Kan je dat niet gewoon met Force Quit of Forceer Stop de nek om draaien?

is natuurlijk niet de oplossing van je probleem…maar je machine gewoon uitzetten is niet echt bevordelijk voor je bestandssysteem… :confused:

[quote:fc5e3165e7="Sanderproducties"]Kent iemand dit probleem??[/quote:fc5e3165e7] [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=16164&highlight=]Helaas wel[/url] Probleem zit hem in de iPod, maar het gooit je hele iTunes (en uiteindelijk Finder en de rest ook) overhoop. Zelfs een force quit helpt dan niet meer. Johnny_Cash is er uitgekomen, dacht ik ergens te lezen. Maar mijn iPod heb ik na bijna 2 jaar trouwe dienst onderin een kast begraven.