iTunes "mankement" ?

Als ik een nummer op Cd wil branden vanuit de bibliotheek gaat dat niet. Wel het nr. uit een afspeellijst. m.a.w. je MOET eerst een afspeellijst maken en dan kun je het desbetreffende nr. pas branden. Maar geen paniek: Met Toast gaat het wel. Maar het leek me makkelijker om dit vannuit iTunes te doen.

Snap niet wat het probleem is om een afspeellijst te maken. Gewoon het liedje verslepen naar de afspeellijsten. ( duurt nog geen sec)

Waarom wil je btw maar 1 liedje op een cd branden?

Je bibliotheek is de centrale plek waar alle muziek staat. Als je veel muziek hebt, kan de hoeveelheid muziek daar oplopen tot enkele gigabytes. Niet echt handig om op cd te zetten.

Veel makkelijker dus om even een playlist aan te maken. Zoveel tijd kost dat nu ook weer niet. Als de nummers al in je bibliotheek staan is het een kwestie van overslepen naar je playlist. Als ze nog niet in iTunes staan, dan kun je ze overslepen van een findervenster direct naar de playlist.

Ik zie het dus niet echt als een mankement. Het is nu eenmaal zo en zonder branden in de bibliotheek kan ik ook werken.

Wel, soms wil ik wel eens horen hoe het nr. op mijn installatie klinkt. (Een gedownload mp3tje bijvb) idd weet ik ook wel dat het niet veel moeite is om een lijst aan te maken . Maar was zomaar een vraagje. Heb voor de rest geen problemen mee hoor. Maar misschien dat anderen dit "ook" hadden. Nog een prettige dag verder allemaal.

is een beetje te vergelijken dat je niet zomaar een bestand op je hd kan branden?

Sluit je mac aan op je installatie, ben je in één keer klaar. hoef je niet eens een ceedee te branden... makkelijk he?

Bij mij is de functie van het Branden in iTunes vervallen bij de laatste update. (Pioneer DVD RW DVR-106D) Dus ik ben aangewezen om het met Toast te doen.

Verder werkt alles perfect bij iTunes inladen met de nummernamen erbij en dat brandt hij ook met Toast mee.

Verder de reactie: Mensen willen wel eens een cdtje in de auto luisteren, dus met de optie dat je je comp aan je stereo installatie moet hangen en het daarbij opgelost is, is natuurlijk de minste TIP die je iemand kan geven.

Als je het liedje naar een plaats net onder de laatste afspeellijst sleept, maakt iTunes zelfs een nieuwe afspeellijst met het ene liedje erin...

scheelt nog een knopje!

:smiley:

He die wist ik nog niet. En voor Rene toch het snelste wat hij wil hebben volgens mij.

ik heb een vraagje over iTunes, als je een (bijv.) liedje vanuit je finder naar een afspeellijst sleept , komt dit liedje op een of andere manier 2 keer in iTunes, want als je dat liedje dan zoekt dan vind ie um 2 keer, maar als jem naar je bibliotheek sleept, daar importeert en dan vanuit daar naar je afspeellijst sleept staat ie maar een keer erin, maar staan ze dan daadwerkelijk 2 keer in iTunes?, en om dit te voorkomen moet ik steeds het liedje eerst in me bibliotheek zetten en vanuit daaruit naar me afspeellijst slepen??....

:? …volgens mij heb ik deze vraag een beetje wazig gestelt maja… :stuck_out_tongue:

iRamon

[quote:c8d02eb287="René Duynhouwer"]Wel, soms wil ik wel eens horen hoe het nr. op mijn installatie klinkt. (Een gedownload mp3tje bijvb) [/quote:c8d02eb287]

[quote:c8d02eb287]Sluit je mac aan op je installatie, ben je in één keer klaar.
hoef je niet eens een ceedee te branden… makkelijk he?[/quote:c8d02eb287]

[quote:c8d02eb287]Rutger1981 Verder de reactie: Mensen willen wel eens een cdtje in de auto luisteren, dus met de optie dat je je comp aan je stereo installatie moet hangen en het daarbij opgelost is, is natuurlijk de minste TIP die je iemand kan geven.[/quote:c8d02eb287]

@Rutger: had even verder gelezen, dan had je mijn tip begrepen, ik had beter meteen kunnen quoten. :wink:

ik ben misschien wel een beetje te enthousiast geweest met het reageren ... sorry.

Als je het liedje naar een plaats net onder de laatste afspeellijst sleept, maakt iTunes zelfs een nieuwe afspeellijst met het ene liedje erin...

Die tip van visualfreak wist ik nog niet. Goede tip dank U.

Om geen ruzie te krijgen. Het was niet mijn tip, maar die van unSOUND.

Sorry, ik wil ook geen ruzie. unSound: Bedankt voor de tip. HAHA

Graag gedaan hoor, eneh, aan ruzie zoeken doe ik niet...

:smiley: