iTunes Mappen

Ik had mappen staan als: - 25 meest afgespeelde nummers - Jaren 90

enz.

maar die mappen heb iemand weggehaald…maar hoe kan ik die mappen weer terugkrijgen…? :oops:

druk op ALT en terwijl op hetg icoontje om een playlist aan te maken(dat nu veranderd is in een tandwiel)

en dan kun je zo’n dingen instellen. die mappen zijn automatische playlists. kijk maar eens, niet moeilijk

dat zijn smartplaylists en die kan je zelf aanmaken.

file > new smartplaylist

*dankjewel*

toch nog ff een vraagje...ik heb een top 25 gemaakt van de 25 meest afgespeelde nummers...nu heb ik dr dnek ik wel alweer 25 geheel afgespeeld..maar er staat nog neits in de lijst...wat doe ik nu??

Kun je een screenprint geven van hoe je smart playlist is opgebouwd?

Pieter

[quote:b89e7299fa="Kj3LL"]toch nog ff een vraagje...ik heb een top 25 gemaakt van de 25 meest afgespeelde nummers...nu heb ik dr dnek ik wel alweer 25 geheel afgespeeld..maar er staat nog neits in de lijst...wat doe ik nu??[/quote:b89e7299fa] Het gaat om welke nummers je het [b:b89e7299fa]meeste[/b:b89e7299fa] speelt. Dus diegene die je het meeste speelt komen in die lijst te staan.

[quote:e909c73f6c="Suaver"][quote:e909c73f6c="Kj3LL"]toch nog ff een vraagje...ik heb een top 25 gemaakt van de 25 meest afgespeelde nummers...nu heb ik dr dnek ik wel alweer 25 geheel afgespeeld..maar er staat nog neits in de lijst...wat doe ik nu??[/quote:e909c73f6c] Het gaat om welke nummers je het [b:e909c73f6c]meeste[/b:e909c73f6c] speelt. Dus diegene die je het meeste speelt komen in die lijst te staan.[/quote:e909c73f6c] dat weet ik..maar als ik 25 liedjes afspeel zijn ze tog al meer afgespeeld dan de andere liedjes?,,

en het screenie komt er aan…moet ik ff naar de goede pc…

[img:26a7ca665d]http://img257.echo.cx/my.php?image=screen6jn.png[/img:26a7ca665d] http://img257.echo.cx/my.php?image=screen6jn.png

hier is het…klopt ie?/ :mrgreen:

Ik zie nu je screenprint.

Ik zit nu waarom je niets ziet in je lijst: je selecteert op Artiest: ‘25 meest afgespeelde’. Eh… Artiest is Dido, Janis Ian noem maar op

Probeer deze lijst eens:

• geen selectie op ‘Voldoen aan de volgende voorwaarde’
  • beperken tot 25 nummer - meest afgespeeld

Je kan er als extra voorwaarde bij doen:

• Laatste keer niet in de 0 dagen

Hierdoor blijft je lijst zichzelf verversen.

Je kan trouwens ook je jaren 90 lijst als invoer doen:

• Afspeellijst is <jouw jaren 90 lijst>

Zo heb ik zelf meerdere Best Of lijsten gemaakt. :slight_smile:

Pieter

bedankt pieter...hij doet het weer als vanouds :D