iTunes Match aanschaffen

Hallo mensen,

Ik heb een probleem, namelijk het aanschaffen van iTunes match lukt niet... Ik heb mijn iTunes giftcard opgewaardeerd met 25 euro via de app store op mijn mac. Op mijn account staat nu 25,30, succesvol opgewaardeerd dus. Maar als ik klik op abonneer voor iTunes atch via itunes, dan heb ik de mogelijkheid een opwaardeerbod in te voeren of mijn creditcard...... terwijl op mijn apple ID nog saldo staat?! Moet ik via een andere weg dit doen? Of heb ik mn bon op het verkeerde moment ingevoerd, wat ik erg raar vind overigens.

Alvast bedankt,

Groeten

Ralph

Hoi Ralph,

Ik heb dit een tijd geleden ook geprobeerd zo.
Heb ook met een iTunes Gift Card mijn Account aangevuld, echter werkte dit ook niet.
Apple laat iTunes Saldo niet toe voor dit soort diensten, enkel Credit Card of bijv. Clickandbuy die je kan koppelen aan je bank.

Apple kan het saldo wat je nu op je account hebt, niet zeker zijn dat je dit volgende jaar ook weer hebt..
Ze kunnen dus mogelijk niet automatisch weer innen over een jaartje..
Met een Credit Card of Click and Buy rekening kan dit wel.

Ik vind het ook erg vervelend dat apple itunes Gift Cards niet toelaat..

Hopelijk begrijp je deze info.

Ik weet het niet zeker. Maar als je een creditcard hebt kan je deze tijdelijk invullen. Je kunt dan Match aanschaffen, het geld wordt van je tegoed afgehaald en daarna kan je je creditcard gegevens desgewenst weer verwijderen.

Dat is inderdaad een mogelijke optie die Patrick verteld.
Echter had ik zelf geen zin om dit soort dingen te gaan doen.. :P

ik heb me een beetje vergist :P..

je kan iTunes Match aanschaffen met een iTunes Crediet, echter moet je wel een Credit Card of bijv. Click and Buy account aan je account gekoppeld zijn..

Dit is omdat ze dan zeker zijn dat ze na 1 jaar weer automatisch afschrijven..