iTunes Match niet meer te activeren op iPhone 4S

Beste forumleden,

Zo'n 2 maanden geleden trof ik de melding "no music" aan in mijn iPhone 4S.
Erg vervelend.

Ik gebruik eigenlijk al sinds de iTunes Match en dat werkte, op de lading kinderziektes en langzame server verbindingen na, prima.
Tot alle muziek van de ene op de andere dag verdween.

Inmiddels ben ik nu al zo'n 2 maanden bezig om iTunes Match weer operatief te krijgen op mijn iPhone, maar dit wil niet lukken.
Als ik iTunes Match inschakel bij de instellingen van mijn iPhone begint hij met downloaden van informatie (gok ik).
In de muziek app zie ik een wolk een voortgangsbalk die zo'n kwartier bezig is.
Na enige tijd stopt deze balk en krijg ik de melding "no music" weer te zien.

Ik heb écht al vanalles geprobeerd om het weer aan de gang te schrijven (music sync in iTunes uitgezet, iPhone herstarten na het in of uit schakelen van iTunes Match etc. ect.) maar ik krijg het met geen mogelijkheid aan de gang.
Erg jammer voor iets waar ik toch gewoon jaarlijks voor betaal.

Het werkt op mijn iPad overigens probleemloos.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Bij voorbaat dank,

Karim

Heb je iTune Match al eens laten bijwerken op je mac/pc zelf?

>Store>Werk iTunes Match bij

Zeker!
Meerdere malen, want ik update mijn bibliotheek over het algemeen nogal vaak.

Is de 4S nog steeds 'asociated' met je apple ID ?
Kijk dit even na in je account in de iTunes Store, bij My Devices.
En heb je genoeg vrije ruimte op de 4S ?
Ik gebruik iTunes Match niet maar voorzover ik het begrijp worden
de songs gestreamd èn gedownload op het iDevice.

Heb je voldoende vrije ruimte op je iPhone?

Ik zou eerst even kijken of je voldoende vrije ruimte op je iPhone hebt. Als dit niet het probleem is, dan zit er niets anders op dan::::::

iTunes Match 'resetten':
1) Schakel iCloud op al je iTunes apparaten (iPhone, iPad, iPod) uit via de instellingen
2) Hard reset de apparaten<aan-uitknop + home-button>. Vervolgens nogmaals controleren of iTunes match nog steeds UIT staat in instellingen en dan de apparaten opnieuw opstarten (gewoon uit en aanzetten). Zo weet je zeker dat je iPhone bibliotheek 'schoon' is.

3) Verwijder nu alle muziek in iTunes op je Mac/PC (vink 'verwijder ook uit iCloud aan'!!; vink NIET verwijder naar prullenmand aan)
4) Wacht vervolgens minimaal een uur (dit kan <afhankelijk van de grote van je bibliotheek> korter duren; de muziek in iCloud wordt dan volledig verwijdert).

5) Importeer je muziek in iTunes op je Mac
5) Schakel iTunes Match in op je Mac en wacht dat je bibliotheek gematcht is

6) Schakel iTunes Match in op je iPhone/iPad/iPod
7) Na het laden van je bibliotheek moet alles weer werken zoals het hoort

Heb je de instelling 'toon alle muziek' geactiveerd?