itunes match op een ipad

Hallo,

Ik heb een vraagje over de match functie. Ik wil een ipad aanschaffen en wil daarbij ook graag een itunes match abonnement afsluiten. Dit zodat ik thuis op mijn wifi netwerk ten alle tijde toegang heb tot mijn volledige muziek bibliotheek. Maar nu mijn vraag. Als ik over 2 weken op vakantie ga wil ik ook graag kunnen genieten van muziek, maar dan niet via itunes match, omdat ik daar geen internet heb. Als ik muziek op de ipad zelf zet door middel van itunes, dus op de opslag van de ipad zelf... hoe werkt dit dan samen met itunes match? Stoort dit elkaar niet?

Bedankt voor jullie reacties!

Als je iTunes Match hebt in combinatie met een iPad kan je thuis via WiFi alle muziek streamen.
Echter kan je ook op de iPad zelf liedjes downloaden in de muziek app (Die je in iCloud hebt staan).
Hierdoor kan je ze altijd beluisteren zonder een internet verbinding.
In iTunes zelf kun je niet aanklikken welke liedjes je op je iPad wilt hebben.

Hopelijk is dit genoeg informatie!

bedankt! Maar ik kan toch evengoed nummers op mn ipad zetten via itunes, ipv deze allemaal te downloaden via match?

Dit zou kunnen, maar dan moet je voor dat je op vakantie gaat op je iPad iTunes match uit zetten (gaat makkelijk) en dan alle muziek die je wilt synchroniseren.
Makkelijker zou zijn als je afspeellijsten maakt, en deze kan je dan in een keer downloaden op de iPad.

bedankt voor je reactie, ik ga er mee aan de slag.

Je kan natuurlijk ook eerst op vakantie gaan en daarna iTunes Match nemen. Dan kun je eerst de muziek gewoon via iTunes erop zetten.

[mod name=Mac Daddy url=/profiel/mac-daddy] Spam verwijderd

STOP NU MET SPAMMEN K*TM*NG**L!!!!!!!!!!! :angry::angry::angry:

Geef die gewoon een ban, elke keer zeggen en verwijderen helpt niet...

Als je match allen thuis gebruikt, waarom zet je je iTunes bibliotheek dan niet op thuisdeling? Dan kun je ook alles naar je iPad streamen in je eigen netwerk voor helemaal niets. scheelt weer wat geld :wink:

@hereistom

[quote=AppleStef url=http://www.onemorething.nl/community/topic/itunes-match-op-een-ipad#post-2423607 time=1340738075]STOP NU MET SPAMMEN K*TM*NG**L!!!!!!!!!!! :angry::angry::angry:

Geef die gewoon een ban, elke keer zeggen en verwijderen helpt niet...[/quote]

Ook zeker mee eens :thumbsup:

@HereisTom: Nog een keer. Je hebt een pb met een waarschuwing gehad. Lees die door! Als je die hebt gelezen en je negeert het gewoon nu, dan worden er maatregelen getroffen.