iTunes Match probleem

Hoi,

Ik heb de gehele iTunes bibliotheek van m'n iMac (hoofd computer) vorige week geüpload naar iCloud dmv iTunes Match, dit ging allemaal prima.

De muziek die lokaal op m'n iPhone stond heb ik verwijderd en dit 'vervangen' door m'n muziek in iCloud, werkt allemaal prima. (iPad idem dito)

Nu heb ik ook nog een MBP waar al muziek opstaat, ik dacht, ik zet iTunes Match aan en dan vervangt deze de muziek van m'n MBP in de muziek die in iCloud staat. NIET DUS!! Vervolgens terwijl die op m'n laptop nog aan het matchen was, deze stop gezet en alle afspeellijsten verwijderd. vervolgens iTunes Match weer aangezet met het idee dat ik alle muziek die in iCloud staat (m'n gehele bibliotheek van m'n iMac) regelrecht op m'n MBP zou krijgen... (exact hetzelfde als op m'n iMac) Echter bleek dit niet het geval en nu heb ik alle afspeellijsten van m'n iMac (m'n hoofdbibliotheek) inclusief de afspeellijsten die al op m'n MBP stonden dr op staan.

Ik heb dus nu als het ware dubbele afspeellijsten op m'n MBP staan (van m'n iMac en m'n laptop) met voor elke afspeellijst het iTunes Match wolkje. Ik weet nu dus niet welke ik wel en niet kan verwijderen.

Iemand die goeie raad heeft zonder m'n hele bibliotheek overhoop te gooien?

Bedankt alvast!

Tijd voor het terugzetten van je backup? Mocht je dat lukken, dan eerst de ene Mac met iTunes Match synchroniseren. Pas als die klaar is de tweede aan zetten.