iTunes meerdere playlists in een playlist?

Hoe kan ik in een (smart)playlist een andere (smart)playlist maken? Weet iemand of dit kan, ik kon het zo even niet vinden :roll: .

Alvast bedankt, ad

Begrijp je vraag niet helemaal.

Maar je kunt bij het aanmaken van een smart playlist aangeven dat je de nummers uit een andere playlist wilt gebruiken. En of die andere playlist een gewone of een smart playlist is haalt niet uit.

[quote:69aac08a2a="Visualfreak01"]Begrijp je vraag niet helemaal.

Maar je kunt bij het aanmaken van een smart playlist aangeven dat je de nummers uit een andere playlist wilt gebruiken. En of die andere playlist een gewone of een smart playlist is haalt niet uit.[/quote:69aac08a2a]
ik bedoel dus, dat je IN een (smart)playlist, een ANDERE (smart)playlist hebt, dus net zoeits als je met Browse in je iPod hebt… dus bijvoorbeeld, eerst een playlist albums, en daar alle albums weer in playlists… (ik hoop dat dit duidelijk genoeg is :))

Ja met de woordjes "in" en "andere" in caps is het glashelder :P Maar als ik het een beetje begrijp is wat je wilt onmogelijk.

[quote:89147648ff="Kraid"]Ja met de woordjes "in" en "andere" in caps is het glashelder :P Maar als ik het een beetje begrijp is wat je wilt onmogelijk.[/quote:89147648ff] dacht ik al, maar om het nog een keer duidelijk te maken, ik wil iets zodat je net zoals je in iTunes als je naar radio's gaat in verschillende categorien komt, met playlists.. (zal wel nog niet duidelijk zijn maarja :P)

Ik geloof wel dat ik het snap, maar je vraagt inderdaad iets wat onmogelijk is. Je vraagt een soort subplaylists: nee, dat kan echt niet. Bovendien wil je het gaan gebruiken voor iets wat volgens mij gewoon standaard in iTunes zit: [quote:b950111dd2="addyboy"]eerst een playlist albums, en daar alle albums weer in playlists[/quote:b950111dd2] Je kunt toch gewoon bladeren in de kolom albums en op je ipod kun je ook op album scrollen. Of begrijp ik het nou toch verkeerd.

Wat tegenwoordig ook kan, maar ik heb het nut daarvan nog steeds niet ingezien, is de partyshuffle lijst laten zoeken binnen de playlists.

Of wat ik ook wel eens doe: binnen genres subgenres maken en dan de smart playlists erop loslaten (zal wel niet precies zijn wat je bedoeld, maar het zou wel eens kunnen werken)
[img:b950111dd2]http://homepage.mac.com/hendrikus/.public/sublist.gif[/img:b950111dd2]
Hou je de boel bijelkaar als het nodig is, maar je kunt ze ook scheiden.

hmm.. jammer, ik wou eigenlijk in mijn ipod een playlist maken met All albums, in plaats van dat bij browse te doen... ach ja het maakt niet zo veel uit :P, maar vroeg me af of het kon.. dankjewel voor je hulp :)

Ik kwam dit topic weer tegen. [quote:69c628c988="Elstar"]Je vraagt een soort subplaylists: nee, dat kan echt niet.[/quote:69c628c988] Na een jaar dus wel. Je kunt met smart playlist nu ook zoeken binnen een andere playlist. Dat zat overigens al in iTunes 4.8

Zo heb ik een domme playlist ‘Lowlands 2005’, hierin staan alle artiesten die dit jaar op Lowlands optreden (voorzover ik ze heb).
Daarnaast heb ik een slimme afspeellijst ‘Lowlands on the Rocks’. Deze zoekt binnen ‘Lowlands 2005’ naar nummers die hooggewaardeerd zijn. Die nummers gaan mee met vakantie, zodat ik hoog in de bergen op Corsica alvast kan luisteren naar de artiesten die ik 2 weken later zeker ga zien op Lowlands.