iTunes metallic look verdwenen!

Sinds enkele dagen is mijn metallic look verdwenen, zijn er geen (album)illustraties meer zichtbaar en de afbeeldingen bij Music Store zijn niet te zien. Ik heb iTunes 4.6 al opnieuw geinstalleerd, maar er verandert niets. iTunes ziet er overwegend wit uit. Heb ik soms ongemerkt een toetscombinatie gebruikt of weet iemand wat er aan de hand is?

Mvg

iWout

Heel apart ja, maar heb je niet toevallig laatst zo'n programma uitgeprobeerd die iTunes een andere skin kan geven? Die zijn er namelijk wel.

[quote:a7341161c1="Visualfreak01"]Heel apart ja, maar heb je niet toevallig laatst zo'n programma uitgeprobeerd die iTunes een andere skin kan geven? Die zijn er namelijk wel.[/quote:a7341161c1]

Nee, zeker niet. Ik dacht zelf dus aan een toetscombinatie, zoals er één is die je beeldscherm in zwart/wit verandert…dan schrik je ook als je die per ongeluk intikt.

Ik begrijp dat het dus alleen om iTunes gaat en dus niet een optie is in de Systeem Voorkeuren om het beeld op zwart/wit te zetten voor slechtzienden.

Heb je alleen het programma verwijderd of ook de voorkeuren in de Library/Preferences folder?
Heeft iTunes hetzelfde probleem bij een andere of nieuwe user, if not dan ligt het waarschijnlijk aan corrupte voorkeuren (die worden per user bewaard).

[quote:3657e4ebc8="Sybke"]Ik begrijp dat het dus alleen om iTunes gaat en dus niet een optie is in de Systeem Voorkeuren om het beeld op zwart/wit te zetten voor slechtzienden.

Heb je alleen het programma verwijderd of ook de voorkeuren in de Library/Preferences folder?
Heeft iTunes hetzelfde probleem bij een andere of nieuwe user, if not dan ligt het waarschijnlijk aan corrupte voorkeuren (die worden per user bewaard).[/quote:3657e4ebc8]

Ik had inderdaad alleen het programma verwijdert, maar nu opnieuw het programma + de voorkeuren (com.apple.iTunes.plist ). Maar… jammer genoeg is het probleem er nog steeds.
Dit heb ik alléén bij iTunes, vreemd hè?!

Inderdaad, erg vreemd. Maar er zijn meerdere voorkeuren voor iTunes. Zoek op je systeemschijf maar eens naar 'iTunes', dan komen er meerdere plist-bestanden naar voren.

Lijkt me dat je die allemaal moet verwijderen of iig uit de voorkeuren-map zetten voor een echte clean install.

ziet het er wit niet gewoon veel phatter uit? als je de oplossing het dan hoor ik t graag :] weg met die metallic look! :]]] t liefst zou ik de lettertjes ook veel kleiner zien, maar je kan ze alleen maar GROOTER maken in de voorkeuren. grmbl!

Ik heb inmiddels alle .plist bestanden waar itunes in naar voren komt verwijdert (het waren er drie). Toen ook het programma verwijdert en 4.6 weer opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds nada. Nog nieuwe ideeën?

Ik heb inmiddels toch maar Panther opnieuw geinstalleerd en nu doe alles het weer, maar iedereen i.i.g. bedankt voor jullie reactie.[/u]

Ik heb inmiddels toch maar Panther opnieuw geinstalleerd en nu doe alles het weer, maar iedereen i.i.g. bedankt voor jullie reactie.[/u]