iTunes MS: track wel betaald niet gedownload

Ik heb zojuist een song gekocht op de NL music store. Ik heb een gift certifcate, dus als eerste werd er 99 ct afgeschreven. Vervolgens kreeg ik een error (music store onbreikbaar, probeer later nogmaals).

MAAR: als ik zoek naar aangeschafte muziek, zegt ie dat ik alles al heb. Niet dus!

Apple gemaild. Iemand met soortgelijke ervaring? Wat te doen?

Vervelend lijkt me dat! Heb wel eens gehad dat (door eigen toedoen) het downloaden onderbroken werd. Bij hernieuwd inloggen kreeg ik netjes een boodschap dat ik nog het een en ander moest downloaden.

als de musicstore weer bereikbaar is kan je hetzelfde nummer opnieuw downloaden zonder kosten.

[quote:718cfa1a79="4iam"]als de musicstore weer bereikbaar is kan je hetzelfde nummer opnieuw downloaden zonder kosten.[/quote:718cfa1a79]

niet dus…

Hij geeft aan dat ik 'm al heb!

Oplichterrij :D

zou de rechter in schakelen!!! :wink:

[quote:f4e50d215c="Tjerker"]Ik heb zojuist een song gekocht op de NL music store. Ik heb een gift certifcate, dus als eerste werd er 99 ct afgeschreven. Vervolgens kreeg ik een error (music store onbreikbaar, probeer later nogmaals).

MAAR: als ik zoek naar aangeschafte muziek, zegt ie dat ik alles al heb. Niet dus!

Apple gemaild. Iemand met soortgelijke ervaring? Wat te doen?[/quote:f4e50d215c]

Ik kan hierover niets meer vinden, hoe is dit afgelopen?. Ik ben ook muziek kwijtgeraakt tijdens een"Crash" in Okt.'04 wel betaald. Is dit nog te verhalen?..
Ik kan geen mail-adres van iTunes vinden.

Groet van Gees

Bleek dat ik scheel gekeken had. Het downloaden was idd mislukt. Maar ik had op m'n andere iBook al een liedje gekocht en het saldo van m'n tegoed was op mijn iBook wel verlaagd, maar nog niet op mijn iMac. Toen ik de download initieerde wordt eerst je saldo gecheckt en in mijn geval dus met 1 euro verlaagd (klopt). Daarna ging het downloaden mis, maar is er nooit nog een euro afgeschreven. Maar je beleving is heel anders.

Ja dit betrof dus een gift-certificate, maar in mijn geval had ik zelf voldaan via een credit-card.

En toch is mijn aangeschafte muziek zoek door een crash, mijn vraag is;

Is dit nog te verhalen bij hun, of weg is weg?..