Itunes music store geld terug of liedje opnieuw downloaden

Onlangs heb ik een liedje gekocht in de iTunes music store. Helaas wordt dit niet tot het eind afgespeeld. Na circa anderhalve minuut stopt het.

Waar kan ik bij apple terecht om deze klacht af te handelen.
De link in de itunes store levert niets op. Er wordt beloofd binnen 48 uur contact met je op te nemen.
Dit is nog niet gebeurd.

Alvast bedankt voor de info.

Ik denk dat het een kwestie is van pech hebben, hoe balen dat ook is. Een paar maanden geleden heb ik een nummer aangeschaft via de iTMS dat volzat met glitches, bliepjes en kraakjes: beschadigd dus. Hierover heb ik natuurlijk een klacht getypt naar Apple, maar ik heb er nooit iets van vernomen. Het nummer staat zelfs nog steeds in beschadigde toestand in de iTMS.

Ik zou daar geen genoegen mee nemen en gewoon nog een keer contact opnemen met de Music Store. En net zo lang tot ze je wel een antwoord terug sturen. Het formulier is trouwens hier te vinden: [url]http://www.apple.com/nl/support/itunes/download.html[/url]

Heb je al geprobeerd om via Geavanceerd te kiezen voor Zoek naar aangeschafte muziek? Hiermee kun je nog niet gedownloade of niet voltooide nummers opnieuw downloaden.

Ik heb het een keer meegemaakt dat door een slechte verbinding een halve cd niet werd gedownload. De volgende keer dat ik inlogde werd de overdracht automatisch gestart en afgemaakt.

[quote:6cbbdcb858="tijn22"]Heb je al geprobeerd om via Geavanceerd te kiezen voor Zoek naar aangeschafte muziek? Hiermee kun je nog niet gedownloade of niet voltooide nummers opnieuw downloaden.[/quote:6cbbdcb858]

Ik ben door een “crash” mijn aangeschafte muziek kwijt geraakt. Probeerde deze via ‘aangesch.muziek’ weer terug te krijgen helaas. :evil:

Weet iemand om dit toch weer te laten herstellen?..

normaal prima tevereden over kwaliteit maar eenmaal toch problemen met het laatste album van U2 weet iemand uit ervaring of over kwaliteit te onderhandelen is?