Itunes Music Store Muziek in Final Cut Express

Kun je muziek die je hebt gekocht in de Itunes Music Store gebruiken voor je films in Final Cut Express? Of kan dat niet door de beveiliging?

Schoot me opeens te binnen, ook al ben ik nog niet geswitcht :stuck_out_tongue: :finderoud:

Het is mij nog niet gelukt. Volgens mij kan het alleen in iMovie. Overigens is er een work-around: de muziek branden op een CD (in .AIFF formaat) en dan vanaf CD inladen in FC. Sowieso is het beter om muziek in AIFF formaat te zetten als je edit in FCP of FCE. Met Mp3 of AAC encoding krijg je tikken in het geluid.

[quote:f77a52cef0="Koen 1980"]Het is mij nog niet gelukt. Volgens mij kan het alleen in iMovie. Overigens is er een work-around: de muziek branden op een CD (in .AIFF formaat) en dan vanaf CD inladen in FC. Sowieso is het beter om muziek in AIFF formaat te zetten als je edit in FCP of FCE. Met Mp3 of AAC encoding krijg je tikken in het geluid.[/quote:f77a52cef0] Bedankt voor je tips :) De methode die je noemde gebruik in nu ook in Pinnacle Studio, onder windhoos, om gekochte WMA bestanden in films te kunnen gebruiken.