itunes naar voorbeeldmuziek

Heilaba, ik heb een vraagje: kan ik muziek vanuit itunes (staat nu op exthd) naar voorbeeldmuziek exporteren? Thankx Rik 8)

Voorbeeldmuziek?? :innocent:

Ja das muziek om bij diavoorstellingen te laten afspelen.Aangezien ik mijn ibook aan de tv koppel heb mijn exthd niet bij en de muziek in die voorbeeldmuziek is nogal "klef" (op z'n zachts uitgedrukt)

Je kan elk iTunes nummer als 'voorbeeldmuziek' gebruiken toch?

Wat voor diavoorstellingen heb je het dan over? In iPhoto? in iDVD? In Voorvertoning? In iMovie?
In alle gevallen kun je gewoon elk iTunes nummer gebruiken en selecteren.

Wil je een iTunes nummer meenemen naar een andere harddisk, dan sleep je hem vanuit je iTunes venstergewoon naar de desbetreffende schijf en klaar ben je? Of snappen we je nu niet helemaal.

Leuk woord trouwens; ‘voorbeeldmuziek’… :wink:

mijn itunesbibliotheek staat op een externe hd.Als in iphoto een diavoorstelling wil maken en mijn hd is niet aangesloten op mijn ibook dan heb ik als muziekkeuze enkel die "voorbeeldmuziek'.Selecteer ik een nummer uit itunes dan vindt iphoto het bestand niet. Logisch want mijn hd is niet aangesloten. Kan ik dus muziek aan die "voorbeeldmuziek" toevoegen vanuit mijn itunes? Bedankt voor alle moeite, Rik 8)