iTunes op nieuwe iMac

Hoe krijg ik al mijn muziek die ik nu op mijn mac mini heb op mijn nieuwe iMac? Maar dan ook met coverarts, albumnaam etc. alle info die elk liedje heeft zeg maar.

bvd, Pieter

De gehele map van iTunes kopieren naar de andere. Dus met xml en iTunes library bestanden. Vervolgens in de iTunes op de nieuwe Mac verwijzen naar de map met alle bestanden. Cover art zit in de mp3/aac 's zelf de rest in de iTunes library bestanden.

misschien kan je eens de migratie assistent bekijken op je nieuwe iMac in de map hulpprogramma's

[quote:4d1e26bd3c="PietjePuk"]De gehele map van iTunes kopieren naar de andere. Dus met xml en iTunes library bestanden. Vervolgens in de iTunes op de nieuwe Mac verwijzen naar de map met alle bestanden. [/quote:4d1e26bd3c] Die laatste stap is zelfs niet nodig...

Als je op de nieuwe Mac iTunes start, zal deze een map “iTunes” aanmaken. Sluit iTunes af en vervang de aangemaakte map “iTunes” voor de oude met alle muziek. Klaar.

[quote:7f5bd0cc25="PietjePuk"]De gehele map van iTunes kopieren naar de andere. Dus met xml en iTunes library bestanden. Vervolgens in de iTunes op de nieuwe Mac verwijzen naar de map met alle bestanden. Cover art zit in de mp3/aac 's zelf de rest in de iTunes library bestanden.[/quote:7f5bd0cc25]

Hoe doe ik dat straks van windows naar mac? Niet denk ik he? want ik wil m’n podcasts liever ook overzetten.

zijn dezelfde mappen.... 'Mijn Muziek' => 'iTunes' .. die map kopieer je naar je mac :)

[quote:bf39345df4="Jello"]zijn dezelfde mappen.... 'Mijn Muziek' => 'iTunes' .. die map kopieer je naar je mac :)[/quote:bf39345df4] ...en verandert de naam even....

[quote:67fc425b4c="Zerk"][quote:67fc425b4c="Jello"]zijn dezelfde mappen.... 'Mijn Muziek' => 'iTunes' .. die map kopieer je naar je mac :)[/quote:67fc425b4c] ...en verandert de naam even....[/quote:67fc425b4c]

iTunes = iTunes ? Of welke naam moet je wijzigen??

Ik heb net (10 dagen geleden) alle muziek van windows naar mac gezet, is idd gewoon de map [i:554f3bc562]{Mijn doc}/Mijn Muziek/iTunes[/i:554f3bc562] kopiëren naar [i:554f3bc562]{User}/Muziek/iTunes[/i:554f3bc562]. Ik liet nu wel iTunes al mijn muziek beheren (Al mijn muziek zat dus in de map [i:554f3bc562]iTunes/iTunes Music[/i:554f3bc562]). Ging perfect!

Ik wil mijn muziek ook van windows naar mac zetten via de externe harde schijf. Maar ik wil niet alle muziek kopiëren die op de windows stond. Slechts een deel, omdat ik mijn harde schijf nog niet te vol wil proppen. Maar als ik dan dat xml bestand kopiër dan gaat hij toch alle muziek zoeken en als ik dan maar een deel van de muziek heb toegevoegd... wat gebeurt er dan? of lukt dit toch? of hoe moet ik dit anders doen?