iTunes op windows pc besturen vanaf mac

Hallo ik heb een vraagje...als toekomstig mac gebruiker wil ik graag weten; Kan ik de muziek die ik op mn pc heb staan via het netwerk besturen?? om het even wat duidelijker te maken..

Bijvoorbeeld: Ik heb een ibook staat in verbinding(netwerk) met wondows pc met muziek. Kan ik dan vanaf mn ibook de muziek starten op de windows pc? zonder datik daar een scherm muis of toetsenbord voor de windows pc nodig heb??

Versterker zou dan namelijk aangesloten worden op die windows pc…

bovenstaande klinkt misschien ingewikkeld…maar zou graag weten of dit mogelijk is :slight_smile:

Je kunt een netwerkverbinding maken vanaf de PC naar je Mac op die plek op je PC waar je MP3-bestanden staan. Maar ik denk dat dit niet is wat je bedoeld...

Met VNC of remote desktop kan je uw pc overnemen, en daar de bestanden gaan afspelen in het muziekprogramma op je pc. Zo zal het geluid via je boxen gaan!

succes!

of neem een airport express en koppel je stereo daaraan en zet op je iBook alle mp3tjes van de pc.

Als je de iTunes bibliotheek deelt op de PC dan kun je de muziek vanaf de PC afspelen via de mac .. je mac draait je muziek nog wel dus dan maar zoals Harold zegt heb je dan wel een airport express nodig om het af te spelen . en natuurlijk een 54mbit netwerk kaart in je pc . maar dit is natuurlijk een hele mooie sjieke oplossing.. je kunt ook (mits je XP professional draait) remote desktop downloaden van microsoft en dan geoon je pc overnemen en dan iTunes draaien op je PC die dan op de stereo staat aangesloten met een kabeltje..

succes.

OKe! hier hebik wat aan :) Ik heb op mn pc XP staan. Als ik het goed begrepen heb moet ik daar dus remote desktop opzetten verbinden met mn mac ( gebruik netwerkkabel) en dan zou het moetenlukken... :) tnx