iTunes opent na sluiten

Het is nu al een tijdjen dat wanneer ik iTunes stop dat hij onmiddelijk terug opspringt. Ik sluit het via rechtermuisknop in dock - of ctrl+lclick - en klik dan op "Stop". Er zit niet echt een regelmaat in, hij doet het zo nu en dan, ik heb er nog geen patroon kunnen uithalen.

iTunes versie: 6.0.3
Mac OSX 10.4.5

Iemand een idee? Alvast bedankt!
[size=9:344505ee44]Ik heb gezocht naar dit lijntje maar niet gevonden, sorry als het toch al zou bestaan. :)[/size:344505ee44]

Draai je iets van Synergy, SizzlingKeys, of een ander extern appje om iTunes mee te bedienen?

Synergy sinds vandaag (ligt er trouwens al terug af), maar het probleem doet zich al langer dan vandaag voor. Ook draai ik nu nog altijd een dekstopwidget voor itunes.. .

Ik heb het ook wel eens af en toe.. Ik had het vaak op me windows computer ook, erg vaag.. misschien een bugje?

Ik had het ook erg vaak op mijn Windows PC. Alleen toen ik het proces iTuneshelper.exe sloot was het direct over...

[quote:5c21db60c5="Brainiac"]Synergy sinds vandaag (ligt er trouwens al terug af), maar het probleem doet zich al langer dan vandaag voor. Ook draai ik nu nog altijd een dekstopwidget voor itunes.. .[/quote:5c21db60c5] Dan ligt het wrs. aan dat widget. Dat iTunes automatisch opnieuw start heeft meestal te maken met externe hulpprogramma's of widgets voor iTunes (zoals wjgmspeedy al schreef).

Mijn broer [Fotosoeper] heeft het op zijn Pb. 'K zou echt niet weten waardoor het komt.

Wat raad je, ik heb het niet meer. :? Maar ik zal het de komende dagen in de gaten houden of het mss de widget zou kunnen zijn. Stay tuned :wink:

edit: Kan het zijn dat ik het niet meer heb doordat ik gisterenavond onyx eens volledig zijn werk heb laten doen?

Het was dus de widget, na een hele tijd hem niet meer te gebruiken heb ik er geen last meer van ondervonden :)