Itunes plug in

het staat mij bij dat er een tijd je terug een plug in te douwn loden was voor itunes die de song teksten voor je opzocht op het net iemand enig idee ?

of was het mijn verbeelding ?

ik heb em ook gehad, maar heb hem weer verwijderd omdat hij het bijna nooit deed (en anders nog dingen fout zette). ik ben ff de naam kwijt, maar ik denk niet dat je hem zo graag wilt hebben. (of het moet bij jouw wel werken?)

Dennis

ik weet zeker dat ik hem toen ge download heb maar ik kan hem niet meer vinnden op mijn hd dus met alleen de naam van het programma zal ik ook al ge holpen zijn

en of het werkt ach al heb ik maar een paar song teksten zou ik al blij zijn ik zoek me nu de klere op het net

Mijn geheugen laat me in de steek, ik kan de naam niet meer herinneren :(

Maar… Ik zie nu dat bij Geavanceerd de optie “Haal cd-tracknamen op” staat. (wel eerst nummers selecteren)
Ik denk dat het zo ook kan?

Greetz Dennis

das toch als je geen vaste internet verbinding heb om de song name en artis name te krijgen volgens mij doet een maat dat van mij op die manier ik heb een adsl verbinding bij mij gaat dat van zelf

[quote:3c3179deb2="marchel"]het staat mij bij dat er een tijd je terug een plug in te douwn loden was voor itunes die de song teksten voor je opzocht op het net iemand enig idee ?

of was het mijn verbeelding ?[/quote:3c3179deb2]

dat zegt me niks. ik ken wel een leuke app die ongeveer hetzelfde doet, maar dan los van itunes.

het is een plugin voor het geweldige konfabulator http://www.konfabulator.com/

dit is hem:

LyricScraper
Charlie Chambers
This Widget will look in four online lyric databases for the current song playing in iTunes. The lyrics are also cached for speedy look ups.

ik hoop dat je hier iets mee bent!

s.

Bedoel je soms Ilyric, zoekt songteksten op van muziek in de Itunes library, kun je denk ik gewoon downloaden via versiontracker. Werkt redelijk goed. Is een apart programma, geen plugin. Heeft wel een Itunes look. :D

[quote:700d328f0e="dre"]Bedoel je soms Ilyric, zoekt songteksten op van muziek in de Itunes library, kun je denk ik gewoon downloaden via versiontracker. Werkt redelijk goed. Is een apart programma, geen plugin. Heeft wel een Itunes look. :D[/quote:700d328f0e]

nee, dat programmaatje ken ik, maar ik vind het maar nix.

de konfabulator, waar dat andere ding deel van uit maakt, is een heel handig proramma dat je op de achtergrond draait (het kan op hetzelfde nivo als de desktop staan), en waar je een heleboel fijne dingen mee kunt doen. :wink: hun slogan is ‘konfabulator. whatever you want it to be’. - zegt genoeg he

ik heb onder andere een kalender en een batterijmeter voor mijn powerbook draaien, en (het leukste) een plugin voor die de cover art van de muziek die speelt in itunes, van het web haalt en weergeeft. (cover me! heet het)

die dingen zijn natuurlijk redelijk overbodig, maar wel leuk :lol: