Dag mensen van het forum hier ;) Heb me net gerigistreeerd en dit is mijn eerste bericht Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want heb al veel geprobeerd.
Mijne toestel Iphone 3GS 32GB
Probleem:
Ik had vroeger een account voor mijn ipod maar toen had ik nog niet echt behoefte aan Apps
maar nu met mijn iphone natuurlijk wel dus ik heb mijn iphone aangesloten en nu zegt hij dat mijn account gegevens niet volledig zijn omdat mijn betalingswijze niet is ingevuld ik ben van plan om alleen free Apps te downloaden dus heb ik dat niet nodig , nu heb ik gelezen dat als je een nieuw account aanmaakt dat je bij betalingswijze Geen kunt kiezen dit is ook het geval maar telkens als ik mijn iphone wil sychroniseren vraagt hij om mijn computer te machtigen ik doe dat en telkens blijft hij die melding geven heb ik de machtiging is verwijdert en opnieuw gedaan maar dat helpt niks, je moet je computer machtigen op bijde account of alle account die je hebt maar ik kan met mijn oud account niet inloggen omwille van die betalingswijze. Zeer ingewikkeld vindt ik zelf hopelijk kan iemand mijn helpen.
Alvast Bedankt en Fijne Fesstdagen !