itunes screeneffects op website

hallo, op forum beeldbewerking heb ik het ook gevraagd, maat ik denk dat ik hier beter zit.

Waar het om gaat:
ik wil graag zoiets hebben als in itunes, die screen effects. En die op website gebruiken om het wat spectaculairder uit te laten zien.
Dit heb ik tot dusver voor elkaar, met het programmaatje sounspectrum darkrooom 1.3.5, heb ik een quicktimefilmpie gemaakt. Muziek+screeneffects van itunes, maar het probleem is, dat het dik 70Mb is. Dus das niks…Vervolgens heb ik het in flash geimporteerd en toen naar swf omgetoverd, maar het is dan 13 mb. Wat ook heftig is. Het staat nu wel op een snelle server (komt hier rmet 488Kb/s naar binnen gevlogen) waarvan het gehaald wordt als er naar dat weblog gegaan wordt, maar 25 mb is natuurlijk snel vol met dit soort grapjes.

Wellicht weet iemand een minder geheugen opslokkende manier?

bedankt alvast.

Allereerst het muziekje uitzetten die je hoort zodra je de pagina opent..

Niet iedereen (integendeel) zit hier op te wachten…
Lekker als je iTunes hebt aanstaan en die website komt er doorheen bleren…

De binnenkort te releasen Flash player 8 kan realtime effecten (à la iTunes) ! Even wachten dus voor meer webgedrochten :D

Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan sites met een muziekje.

Muziek is prima, maar zorg er dan wel voor dat het volume van dat sampletje erg laag staat zodat je 'm niet door andere muziek heen hoort, maar toch opmerkt als je geen muziek aan hebt staan.

ff bewerken dus.

@beathoven

waar kan ik dat minder zetten?..ik bedoel opnieuw in flash importeren en dan iets met volume doen ofzo?..
dat is me niet helemaal duidelijk.
Keb hier al meegeworstelt om die mp3 en die effecten in mekaar te knopen.

@ de anderen: tis een weblog…daar mag “gerotzooit” worden, is voor slap te ouwehoeren…
:stuck_out_tongue: :evil:

maurice.

[quote:632d236703="zakalwe"]De binnenkort te releasen Flash player 8 kan realtime effecten (à la iTunes)[/quote:632d236703] Wow, dat zou mooi zijn? Waar haal je die wijsheid vandaan? Heb je een bron?

toen ik laats naar id-t radio luisterde zag ik toevallig dat effect. Ik geloof dat het in flash was. http://www.id-t.com/idtradio.php alleen het was op een win pc en hij doet t niet in safari :(

[quote:52cebc5f8e="Sybke"]Waar haal je die wijsheid vandaan? Heb je een bron?[/quote:52cebc5f8e]

in the video below you’ll see:
-saffron, a new type-rendering engine
-dramatic performance improvements (a sluggish calendar app jumps from 14fps to 125fps)
-realtime bitmap effects (blur, dropshadow, colour matrix etc)
-realtime video alpha channel

Ik zag het hier:

http://www.moock.org/blog/archives/000146.html

Hier staan o.a. filmpjes van de Macromedia demonstratie in Japan.