Itunes sluit meteen weer af!!

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met itunes. Telkens als ik iTunes wil opstarten sluit hij meteen weer af!! Het proces is heel even te zien in taakbeheer, maar gaat ook meteen weer weg. Dit is sinds ik een update heb geinstalleerd. Ik heb hem al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, ook de oudere versie!! maar niets helpt :cry:

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,
Mathijs

Dat heb ik dan met aMSN en nog meer..

Ga naar je eigen user → library → preferences en verwijder de plist van itunes:com.apple.iTunes.plist

Zie verder nog mijn topic

bedankt voor je reactie :D

Alleen… t werkt nie:S… ik gebruik ten eerste windows :innocent: en ten tweede zou ik niet weten hoe ik bij preferences moet komen als ik itunes niet kan opstarten:S

edit: bij QuickTime heb ik precies hetzelfde probleem :?

Hmm, moet je Mac kopen :innocent: Nee, even serieus, als het dat neit is, weet ik het ook niet. Sorry :(

Deïnstalleer alle iTunes, iPod en Quicktime programma's en start dan regedit.exe eens op (Start -> uitvoeren). Zoek dan alle verwijzingen naar apple, itunes en ipod. Installeer daarna de hele berg eens opnieuw.

ga ik proberen:D... bedankt alvast

edit: kep gedaan wat je hebt gezegd… alles staat er nu weer op… als ik itunes nu wil opstarten krijg ik nog net de algemene voorwaarden te zien… voordat ik op akkoord kan klikken is hij alweer weg :frowning:

Weet iemand nog iets anders??