iTunes : Sorteren op jaar.

[quote:04e7bda264="Hanhart"]Ik heb het intussen kunnen oplossen. (Zie post boven je). Bedankt voor de hulp![/quote:04e7bda264]

O ja ik zie het. Goed dat het gelukt is.

Zelf ook pas de opties van sorteren ontdekt. Ideaal voor Nederlandse artiesten die beginnen met “De” of “Het”.

@ Mandarijntje Je kan je albums wel op datum sorteren, dat doe je doormiddel van: op de kolom "Album" (tweemaal) te klikken totdat er "Album op jaar" verschijnt.

[quote:0d6d9f3f1a="Mandarijntje"] iTunes sorteert niet op 'The' :wink: Dat filtert hij eruit, kijk maar eens naar bands die met The beginnen. [/quote:0d6d9f3f1a]

Volkomen off-topic… Maar hoe sorteert iTunes dan de (wat flauwe) jaren '80 band ‘The The’? Lijkt me dat iTunes volstrekt in paniek achterblijft… :roll:

[quote:55b1c81d6a="Pieterr"]@Hanhart: Geen idee. Ik heb het al een tijdje niet meer geprobeerd, maar ik had ooit een probleem toen ik via het iTunes zoekveld rechtsbovenin wilde zoeken naar alle tracks die ik heb van de band [url=http://en.wikipedia.org/wiki/The_The]"The The"[/url]. :-)

Fantastische band overigens! Maar dat terzijde. :D[/quote:55b1c81d6a]
@ rup.: Vraag dat maar aan Pieterr. Deze reactie staat op pagina 1 van dit topic.

Shit... Eerst al een off-topic reactie geplaatst en dan ook nog de threat niet goed gelezen..... 't Is niet mijn dag vandaag.... Sorry!

Het is je vergeven. :lol:

[quote:75ac60e216="_Jan_"]@ Mandarijntje Je kan je albums wel op datum sorteren, dat doe je doormiddel van: op de kolom "Album" (tweemaal) te klikken totdat er "Album op jaar" verschijnt.[/quote:75ac60e216] Woow wat top! Echt heel erg bedankt voor je reactie :D Precies zoals ik het wilde. Alle artiesten van A naar B gesorteerd, en daarbij de albums op jaarvolgorde :) Super!