iTunes Star-Rating

Waarom duurt het altijd zooo lang voordat je bij het menu van het icoontje in de dock van iTunes de sterren kunt zien bij "My Rating"?

waar de *** heb je het over?!

hehe, kdacht et al da ik onduidelijk was....

Zie, je hebt iTunes in het dock staan. Als je control-klikt op iTunes dan komt er toch een menuke te voorschijn é? Awel, als je dan “My Rating” neemt, dan duurt het eeuwen voordat die sterrekes te voorschijn komen! En da is hatelijk

"Beoordeling" bedoel je? bij mij komen die sterretjes even snel als de rest!

bij mijn iMac 700Mhz G3 en iMac 1Ghz G4 niet

Hmmm... op mijn iBook 800 duurt het de eerste keer hooguit een seconde of twee, daarna komen ze direct. Valt wel mee te leven vind ik persoonlijk. Ik ken wel tragere toepassingen onder OS X waar ik me meer aan erger (zoals Dreamweaver bijvoorbeeld). Hoe lang duurt het bij jou voordat die sterretjes komen?

ook 2 seconden minimum, bij de eerste keer. En na een paar keer dat gedaan te hebben, duurt het weer 2 seconden (pakt zo rond de 5 keer)

Maar ik kan er ook wel mee leven ze

Ik krijg vierkantjes te zien........... :x

[quote:9cb6f8b401="web"]Ik krijg vierkantjes te zien........... :x[/quote:9cb6f8b401]

Geinig… dat is een “undocumented feature” voor mensen die teveel sterretjes hebben gezien. :stuck_out_tongue:

:D iRuben. Ik geef overigens alleen maar sterretjes als ik in het programma zelf zit, niet via het Dock dus ik heb er geen last van :wink:.

Op mijn iMac G4 1 Ghz duurt het nog geen seconde voor ik de beoordeling zie in mijn dock...

En er is geen verschil of het nummer al beoordeed i sof niet, beide zijn even snel…

KOen76

Zoals ik zei gaat het bij mij vlot maar eigenlijk gebruik ik dat niet, kvind dit wat overbodig, voor mij althans

Zou dat niet te maken hebben met het aantal mp3'tjes dat je hebt?

Ik heb er een 700 tal en het duurt een seconde ongeveer voordat de sterretjes er zijn.

Ik heb geen last van vertraging (iMac 17" 800Hmz)