iTunes start iedere keer op.

om de 2 min start iTunes op. dan doe je weer stop iTunes en dan naar 2 min is het er weer. heeft iemand anders ook last van (gehad)? wat moet ik er tegen doe om het te laten stoppen.

jer.

Scheve widget?

Heb je Quicksilver aan staan...? Ik heb dat ook wel 's gehad; bij mij lag dat toen aan Quicksilver.

[quote:8cd19e3993="Nihilist"]Heb je Quicksilver aan staan...? Ik heb dat ook wel 's gehad; bij mij lag dat toen aan Quicksilver.[/quote:8cd19e3993]

nee die heb ik niet aan staan
maar ik zal hem eens uitzetten en dan zie ik morgen wel weer. als het dan nog is dan zou ik het niet weten wat het zou kunnen zijn.

Euhm een widget? :?

[quote:1f2d0e0d4c="stel maar"]om de 2 min start iTunes op. dan doe je weer stop iTunes en dan naar 2 min is het er weer. heeft iemand anders ook last van (gehad)? wat moet ik er tegen doe om het te laten stoppen.

jer.[/quote:1f2d0e0d4c]

Tijdje terug ook gehad. Rebooten seems to does the trick.

Dat probleem heb ik ook gehad Inderdaad zoals DCakici zegt gaat het over met formateren maar ik heb dacht ik(is alweer een tijdje terug) iTunes verwijdert en opnieuw geinstaleert. Toen was ik van het probleem af(als ik me het nog goed herriner :P

[quote:c273f1d485="TTROX"]Zoals DCakici zegt gaat het over met formateren[/quote:c273f1d485] Ik had het over dat je de mac opnieuw moest opstarten. Om daarvoor de boel te deinstalleren of te formateren...

Ohja nu zie ik het ja sorry Dan had ik jouw reactie te snel gelezen :oops: Maar bij mij was het in ieder geval niet over door alleen te herstarten(Misschien ligt het ook wel aan de verschillen tussen Mac / Xp (ja ik heb windows :oops: ))

Christian