iTunes start niet op

mijn itunes start niet meer op, er komt een error op dat hij te weinig geheugen heeft terwijl er nog genoeg geheugen beschikbaar is, alle andere programma's doen het wel, enkel iTunes spuuwt tegen de wind in...

[quote:e79200e959="Joopmicroop"]mijn itunes start niet meer op, er komt een error op dat hij te weinig geheugen heeft terwijl er nog genoeg geheugen beschikbaar is, alle andere programma's doen het wel, enkel iTunes spuuwt tegen de wind in...[/quote:e79200e959]

pleur je iTunes .plist eens weg voor de aardigheid, misschien dat dat helpt

anders iTunes effe opnieuw installeren

aan de plist ligt het niet want nadat ik hem wegsmeet dan had moest ik iTunes gewoon weer instellen en na de instellingen wou hij dan weer proberen opstarten maar ging dit weer niet om zelfde error reden... Ik zal nu eens proberen herinstaleren en laat het jullie weten...

Ok nu blijkt dat ik niet eens meer iTunes kan instaleren... Wat zal ik doen? heb al eens geprobeert itunes eerst in de prullemand te zetten en dan de installer uit te voeren maar ook dit werkte niet...

Wat is de error of waarom kan je iTunes niet herinstalleren? Waar maakt de mac hem druk over ... ?

en wat voor mac heb je?

[quote:b960733902="Jello"]Wat is de error of waarom kan je iTunes niet herinstalleren? Waar maakt de mac hem druk over ... ?[/quote:b960733902] de error gaat om het gebrek van geheugen, wat niet het geval is, ik heb de nieuwe pb 15" met OSX.3 ik kan itunes niet instaleren omdat ik op een gegeven moment gewoon niet meer op ga verder kan klikken omdat hij itunes al geinstaleerd vind zeker, maar dan probeerde ik het nadat het verwijdert was maar nog steeds lukt het niet ...

Zo doe ik het altijd (wat misschien niet helemaal goed is en ik heb het bij iTunes nog nooit gedaan maar. doe :apple:+F doe iTunes en wis alles wat op z'n pad komt. Download dan iTunes opnieuw. En installeren. Bij mij werkt dat heel goed! Althans meestal... :?