iTunes start steeds automatisch op

Ik gebruik iTunes en Kung-Tunes. Kung-Tunes start automatisch op als m'n Mac opstart, dat heb ik zelf zo ingesteld, maar iTunes komt ook automatisch op terwijl die niet bij login-items staat. Ik moet iTunes steeds precies 3 keer afsluiten voordat ie echt weg is. Dus sluit, automatisch open, sluit, open, sluit en weg. Heeft er iemand een idee hoe ik iTunes dicht kan houden? Hij begint overigens ook een random nummer te spelen, en ik kan het nergens vinden.. ;[

start hij ook op als je Kung-Tunes uithebt staan?? (dwz dat ie niet bij inloggen geopend wordt)

Als ik Kung-Tunes uitzet niet merk ik net, maar het is pas sinds 3 dagen. Ik heb geen andere Kung-Tunes geinstalleerd of iets in de instellingen gewijzigd.. Hmm.. ;[

[quote:f89c18a1c5="Jan-Willem"]start hij ook op als je Kung-Tunes uithebt staan?? (dwz dat ie niet bij inloggen geopend wordt)[/quote:f89c18a1c5]

Wat Jan-Willem bedoeld is, kijk ff bij Systeemvoorkeuren bij inlogonderdelen of deze er niet bij staat.

Dat bedoelde ik ook ;] Als ik hem aanzet bij login-items start iTunes op en begint een random nummer te spelen en pas nadat ik hem 3 keer uitschakel blijft hij echt weg. Als ik hem niet in de login-items zet start iTunes niet, maar Kung-Tunes heeft altijd bij de login-items gestaan en dat werkte altijd prima, tot 3 dagen terug.. ;[