iTunes Store Belgie Kaart

Ik heb met kerst van mijn nicht uit Antwerpen een iTunes Store Card gekregen (en een iPod van mijn oom), ven er erg tevreden mee, maar na heeeeeeeeeel erg veel gedoe en proberen krijg ik het gewoon niet voor elkaar deze te benutten omdat hij alleen geldig is in de Belgische iTunes Store, en als je daar de code invult moet je je alsnog met een belgische rekening of creditcard aanmelden (die ik niet heb),

[b:6b4f98e968]iemand hier dus geinterreseerd in een E15,- iTunes Store kaart voor Belgie? :/[/b:6b4f98e968]

[b:39e77ce12d]Aankopen doen met een iTunes-krediet, cadeaubon of iTunes Gift Card[/b:39e77ce12d]

Als u een iTunes Store-krediet, cadeaubon, iTunes Gift Card of promotiecode hebt ontvangen, kunt u hiermee nummers, video’s en gesproken boeken kopen bij de iTunes Store.

Om een krediet te gebruiken, kiest u ‘Store’ > ‘Log in’.

[b:39e77ce12d]Een iTunes-cadeaubon of iTunes Gift Card gebruiken[/b:39e77ce12d][list=1:39e77ce12d][:39e77ce12d]Klik in iTunes op ‘iTunes Store’ (onder ‘Store’).
[
:39e77ce12d]Klik onder ‘Account’ op ‘Gift Certificate’ (cadeaubon) of ‘iTunes Gift Card’ en volg de aanwijzingen op het scherm.

Als u nog geen Apple account of AOL-account hebt, moet u er eerst een aanmaken voordat u de cadeaubon of iTunes Gift Card kunt gebruiken. U hoeft geen creditcardgegevens in te vullen als u alleen een cadeaubon of iTunes Gift Card wilt inwisselen.[/list:o:39e77ce12d]
Het bedrag van uw account verschijnt naast uw accountnaam. Wanneer u een aankoop doet, verandert het bedrag. U kunt dus meteen zien hoeveel u nog te besteden hebt.

deze gift cards zijn land specifiek, je kan dus geen belgische gift card gebruiken in een nederlandse webwinkel

Scroll in het iTunes Store scherm helemaal naar onder. Daar kun je een ander land kiezen.

Vervolgens moet je op de iTunes Store van dat land inloggen, wat niet kan zonder dat je voor Belgie een account aanmaakt en bij de Belgische iTunes Store moet je er een creditcard bij hebben, die ik niet heb,

Heb je mijn instructies hierboven al gelezen en opgevolgd? [quote:e4552d4a6f]U hoeft geen creditcardgegevens in te vullen als u alleen een cadeaubon of iTunes Gift Card wilt inwisselen.[/quote:e4552d4a6f]

nogmaals geprobeerd,

Ga naar iTunes Store,
onderaan de pagina switch naar Belgique,
klik op Inwisselen,
vult code in,
vraagt om in te loggen op de iTunes account,
(nederlandse info invullen zal ervoor zorgen dat hij naar de nederlandse store gaat)
dus maak een nieuwe aan,
ga akkoord met policy,
stap 2, informatie invullen,
stap 3, alles ingevuld, enige payment opties zijn Visa Mastercard iets en Click&Buy,
dit niet invullen zorgt ervoor dat de aanmelding niet verdergaat,
optie is om via clickandbuy aan te melden, maar op clickandbuy heb je ook weer een creditcard nodig,

en ben weer gestrand,

ditzelfde als ik in nederland inlog en land verander in mijn account instellingen

Voor click&buy heb je geen creditcard nodig. Dit is juist een betaaldienst voor mensen die geen creditcard bezitten of niet rechtstreeks met hun creditcard aan een aanbieder willen betalen...

in nederland, in belgie kun je echter enkel een creditcard selecteren (wel meer dan in nederland)

Kennen ze in België geen overschrijvingen... Handig.

:P

En gewoon even naar een Apple Store gaan? Kunnen ze je vast meer vertellen :)

Ben vandaag in de MacStore iFactors geweest in Rotterdam, ze kunnen het zelf ook niet :mrgreen:

Dus nogmaals: een vlaming hier geinterreseert in?

dude hebt gij i tunes? dan moet ge maar eens naar store gaan en daar staat bon inwisselen ;) u code invoegen en checken like the dude told ya above:d (hoe oud ben je:p) lol grapjeuh hehe

en asl je er echt niets mee kan doen mail mij de code:p anders blijft ze daar toch maar liggen:D

[quote:1f8103a4ba="penskehome"]dude hebt gij i tunes? dan moet ge maar eens naar store gaan en daar staat bon inwisselen ;) u code invoegen en checken like the dude told ya above:d (hoe oud ben je:p) lol grapjeuh hehe[/quote:1f8103a4ba]

Ik kan beter vragen hoe oud jij bent…mooie spelling zeg… :?

ik ben 15 en arm, wil geen muziek illegaal downloaden en ben sympathiek Vraag u nu vriendelijk: Kaart niet nodig, geef hem aan mij, u maakt mij en de muziekindustrie er heel blij (mee)

Groetjes
LeRak.

[quote:ef218b03a4="penskehome"]dude hebt gij i tunes? dan moet ge maar eens naar store gaan en daar staat bon inwisselen ;) u code invoegen en checken like the dude told ya above:d (hoe oud ben je:p) lol grapjeuh hehe[/quote:ef218b03a4]

Old topic,
ik ben geen mongool hoor, lees wat er verder staat, ik heb zelfs apple gemaild en ik kan er niks mee, denk je nu echt dat je dat nu nog krijgt? tssk

Hallo

Ik kom van België en was enkele dingen aan het opzoeken over iTunes toen ik ineens op dit forum belandde. Als jij echt per sé je gratis kaart kwijt wilt, wil ik deze wel van je overnemen, eventueel tegen een kleine vergoeding…

groetjes,
Maggel

Ik heb een itunes kaartje voor Nederland (15 songs) en zou die graag inwisselen tegen een code voor een Belgische winkel. Het is misschien al te laat maar mocht je de code hebben kunnen we misschien wisselen?