itunes store songs niet op ipod

heb onlangs m'n pc opnieuw geinstalleerd en nu wilt itunes m'n laatst gekochte songs (de 2 live8liedjes) niet meer verplaatsen naar m'n ipod mini 1gen.

alle andere songs lukken wel, maar de gekochte niet…

vroeger lukte dit dus wel, maar sinds de herinstallatie nietmeer… :s

wsl licht de oorzaak bij’t feit dat m’n ipod niet gekoppeld is aan de itunes account… maar 'k vind nergens waar’k dit kan doen…

any help?

ps: k zit op win2000 te werken hier en itunes 4.9

Heb je wel een recente versie van iTunes?

Om de iPod met het iTMS-account te koppelen, moet je minstens 4.7 hebben (dacht ik).
Eenmaal geïnstalleerd vraagt iTunes zelf om accountnaam en wachtwoord.

zoals gezegd: k heb itunes 4.9 (recentste) en 1.4 van software voor d eipod zelf

k vind alleen niet waar ge de pod aan de account kunt koppelen :s

Dat doe je door een van die liedjes gewoon een keer in iTunes af te spelen. Dan wordt om je wachtwoord gevraagd. Daarna pas kan iTunes deze muziek naar een iPod overzetten.

wicked!

thanks

Als je de volgende keer je computer opnieuw wilt installeren, deauthoratiseer je computer dan even. Je kan maar 5 computer authoriseren om je liedjes op je computer te zetten, wanneer hij niet gedeauthoratiseerd ( hele foute vertaling ) wordt dan verlies je er 1 ( waar ook weer manieren omheen zijn maar dat is een ander verhaal... )

[quote:0d48e8f374="rburgt"]Als je de volgende keer je computer opnieuw wilt installeren, deauthoratiseer je computer dan even. [/quote:0d48e8f374]

ahum, hoe doe je zoiets?

maarten

iTunes -> Advanced -> Deauthorize Computer ...

heb nu nog maar 2 gebruikers over vande 5..

enfin ja… handig om t eweten

Hier staat de uitleg van Apple: [url]http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93014[/url]

Onderaan staat hoe je, als al je 5 autorisaties in gebruik zijn, je maximaal 1 keer per jaar alle 5 computers tegelijk kan deautorizeren. Handig om te weten als je per ongeluk autorisaties hebt opgebruikt, want daarna kan je natuurlijk weer opnieuw autorizeren.

Toch nog iets wat ik niet van iTunes weet: [quote:d74f727850="DarthMathicus"]heb nu nog maar 2 gebruikers over vande 5[/quote:d74f727850] Wist je dit of heb je dit ergens gecontroleerd? En waar kan ik dat nakijken?

… laat maar, ik heb het al gevonden :smiley: