iTunes syncen met een willekeurige map

Kan ik een bepaalde map maken zodat alle muziek van een bepaalde afspeellijst, gesynct wordt met een centrale map? :D

Ik las je bericht gisteravond en ik begrijp er eigenlijk niks van. Dat kan natuurlijk aan mij liggen maar door het aantal reacties op je vraag krijg ik het vermoeden dat dat misschien niet zo is. Misschien is het handig je vraag wat te verduidelijken.

Volgens mij wil hij naast iTunes een map op de harde schijf hebben met daarin de bestanden van een bepaalde playlist. En dat de inhoud van die map automatisch mee veranderd met de playlist. Bij mijn weten is dat niet mogelijk, en vaak ook niet nodig. Je kunt die inhoud van een playlist immers gewoon uit het iTunes venster slepen en naar een map kopiëren.

[quote:4e7676a25d="unSOUND"]Volgens mij wil hij naast iTunes een map op de harde schijf hebben met daarin de bestanden van een bepaalde playlist. En dat de inhoud van die map automatisch mee veranderd met de playlist. Bij mijn weten is dat niet mogelijk, en vaak ook niet nodig. Je kunt die inhoud van een playlist immers gewoon uit het iTunes venster slepen en naar een map kopiëren.[/quote:4e7676a25d]

Oh, dat wist ik niet. Heel erg bedankt. Want nu kan ik dus mooi mijn telefoon ook syncen met mijn itunes lijst. Hartelijk dank.