itunes tracklist printen + adresboek vraag

Zat er ineens aan te denken, dus ben maar meteen achter de apple gaan kruipen om jullie een vraagje te stellen:

Is het mogelijk om je complete tracklist uit te printen en alleen de track en de artiest uit te printen, niet de hele bende van wat de mp3 bevat, zoals bitsnelheid, tijdsduur etc etc. Tis nogal een gedoe om dit een beetje te kunnen ordenen. Op corps muppet op een A3 met tabjes in xpress, dat kan inderdaad, maar dan is het echt niet meer leesbaar.

Nog 1tje dan:

Sinds een upgrade werkt mijn adresboek niet meer. Ipv adresboek werd het adressbook in de programmamap. Kortom een engelse versie van adresboek op een nederlands systeem. Vreemd, gewoon via de software update ge-upgrade.

Help me plz

greetz, nookie

ok, Als je in iTunes alles selecteerd (alleen dus het gedeeltje wat je wilt printen) en :apple: i doet, kun je de gewenste opties gebruiken.. Wanneer je deze weer plakt in een tekstverwerkingsprog of XPress ofzo.. spreekt de rest voor zich.. printen dus.. Uiteraard op elke gewenste corps grootte..

Ik heb wel eens met m’n programmatuur software update storing gehad omdat ik tegelijkertijd in het programma bezig was waarmee ie juist bezig was te updaten…

Greetz
:wink:

Aha, dat heb ik net geprobeerd en werkte dus niet. Je had het over plakken, dus moet je eerst appeltje C gedaan hebben voordat je kan plakken. Dus heb ik heb bij weergaveopties 2 dingen aangevinkt, toen gekopieerd en dus geplakt. Toen werkte het dus wel. Ik deed altijd exporteer lijst met nummers, maar dat werkte dus nooit. Zo dus wel. Je had me een aardig end op weg geholpen. Het idee kopieeren en plakken was nooit bij me opgekomen, stom stom stom, gebruik het dagelijks 100-en keren in mijn werk als dtper.

Thanks,

nookie