[iTunes] tracks with gaps in 1 track?

Hoe krijg ik een gemixte cd in 1 track? Met "no gaps between tracks" in iTunes zal ik toch nog altijd korte onderbrekingen krijgen?

// thanx!

Dat kan alleen maar door de hele CD als 1 bestand te converteren,

dan plaats je de CD, selecteer alle tracks, en klik dan bij “geavanceerd” op
“voeg tracks samen” dan wordt het hele album als 1 track geïmporteerd.

Kan dit in iTunes? of een ander app?

// than!x

in iTunes precies, zoals unSOUND bedoeld: cd erin, alle nrs selecteren, ( ?+a) en dan bij geavanceerd: voeg cd-tracks samen...importeren maar

En andersom? IS er een eenvoudige mogelijkheid om ergens in een nummer te knippen? Zoals met 'hidden tracks', waar je eerst een minuut niets hoort en vervolgens het bonusnummer start? Vaak staan die als één track met het laatste 'openlijke' nummer op de CD.

[quote:e636339b38="Aglaea"]En andersom? IS er een eenvoudige mogelijkheid om ergens in een nummer te knippen?[/quote:e636339b38]

Je kunt met iTunes een deel van een track rippen door vóór het rippen bij Info de start- en stoptijd van het nummer in te stellen.

Sjips, kan ik een deel weer opnieuw doen... :( Onder welk menuutje zit deze geweldige optie verstopt? :?

Bij het betreffende nummer Appeltje+I (Info) en dan onder het tabje 'options'...

[img:85725b7ac2]http://iruben.com/albums/showpic.php?image_id=963[/img:85725b7ac2]