ìtunes transpirant?

Regelmatig kom ik op de nieuwe fotogalerij :) erg leuk om al die setups te zien.. Bij sommige desktops zag ik itunes in een vorm zoals ik em niet eerder heb gezien.. (bv: [url]http://www.macosx.nl/forum/album_page.php?pic_id=195[/url] )

Ik vroeg me af of het gewoon een extra functie in Os x is, of dat ik er iets voor moet downloaden (skin ofzo) …
Weet iemand hoe ik mijn itunes ook zo doorzichtig kan maken?

dit is een preferencepanel genaamd synergy daar kan je in je menubar bedieningsknopjes plaatsen (erg praktisch) en daarbij tal van instellingen (zoals die floatingbox) doen in de voorkeuren van synergy

hier te vinden

domme opmerking maar... het is transparant :-) iTunes kan niet zweten als je begrijpt wat ik bedoel transpirer = zweten):-p en gelukkig ook maar :-)

heb Synergy nu 7dagen gebruikt, denk toch dat ik het ga kopen, tenslotte maar 5dollar, euro ook dus. En er zitten echt wel handige functies in, vooral het toekennen van sterren via shortcuts. en volgende en vorige ofzo

mooi stukje software!
Ik koop het!

[quote:c5155c8df3="yoann"]domme opmerking maar... het is transparant :-) iTunes kan niet zweten als je begrijpt wat ik bedoel transpirer = zweten):-p en gelukkig ook maar :-)[/quote:c5155c8df3]

haha, ik zat nog te twijfelen… mwoa heb un bietje plaakgebelek.
:slight_smile:

[quote:a0b0c71d25="helix"]dit is een preferencepanel genaamd synergy daar kan je in je menubar bedieningsknopjes plaatsen (erg praktisch) en daarbij tal van instellingen (zoals die floatingbox) doen in de voorkeuren van synergy

hier te vinden[/quote:a0b0c71d25]

Thanx!