itunes vindt geen tracknamen van originele cd

Hallo,

ik heb mijn ganse cd bibliotheek gedigitaliseerd.
Alles perfect verlopen, maar ik heb 4 cd’s die als ik ze in mijn superdrive steek, hij zegt dat er geen tracknamen beschikbaar zijn. Ik heb dan in de iTunes Store gekeken en die cd’s zijn daar wel degelijk te koop. Vreemd dus dat hij die namen niet overneemt…

Weet iemand hoe dit op te lossen?

De tracknamen komen toch uit de 'gracenote' database en niet van iTunes. Als de tracknamen niet teruggevonden kunnen worden, kan het zijn dat die nog niet in de database zitten. Je zou ze zelf kunnen intikken en versturen of gewoon nog een paar dagen wachten tot een goede ziel het voor jou doet.

Mogelijk zijn de cd-identificatienummers van jouw cd's en van de cd's in iTunes niet dezelfde.

In de voorkeuren van iTunes kun je aanvinken dat er bij het importeren van CD's op internet naar cd-tracknamen mag worden gezocht. Staat dat aan? Als de tags van de nummers goed zijn kun je ook proberen om alsnog de geimporteerde nummers te selecteren en dat via het context menu te kiezen voor "haal tracknamen op"

*edit*
hmm lees nu net dat je je ganse bibliotheek al hebt geimporteerd, dan zal het wel aan het ontbreken van de juiste tags liggen. Dan blijft er waarschijnlijk niets anders over dan handmatig de gegevens in te vullen.

Dat wordt tikken jongeman! ;)

Bedankt voor de reactie's maar er moet toch een manier zijn om mijn cd's te linken aan die in de store??