iTunes voor Windows

En wanneer komt er iTunes voor Windows uit, is het trouwens echt zo geweldig? Ik ben nogal skeptisch, eerlijk gezegd. Voorlopig blijf ik bij Kazaa, alhoewel je wel tegenwoordig gevaar loopt.

1) iTunes komt in Oktober-November-December uit voor Windows

1. iTunes is geen muziekdownloader zoals Kazaa é. (eigelijk wel, maar bij iTunes is het legaal)

meer info hier

Het mooie van iTunes vind ik dat ik TEGELIJK een CD kan rippen, een andere MP3 afspelen en WEER EEN ANDERE MP3 kan bewerken... ik vraag me af of dat met de Wintendo versie ook gaat lukken. ;-) Volgens mij zou ik ZELFS nog eens tegelijk een CD kunnen bakken als ik twee spelers in mijn Mac zou hebben. Weet iemand of dat inderdaad kan? (Heb ik weer wat om Wintendo gebruikers mee te pesten.)

lijkt me overigens voor windows ook geen enkel probleem.

[quote:54a814a3cd="iRuben"]Volgens mij zou ik ZELFS nog eens tegelijk een CD kunnen bakken als ik twee spelers in mijn Mac zou hebben. Weet iemand of dat inderdaad kan? (Heb ik weer wat om Wintendo gebruikers mee te pesten.)[/quote:54a814a3cd]

Onder iTunes 3 kon je in ieder geval niet en cd branden en cd beluisteren. Ik had zo’n imac met externe brander.
Maar dan nog, hoe lang doe je nou over een cdtje branden? Heb je echt zo weinig geduld? :lol:

[quote:5d5f7e121d="Rasheed187"]En wanneer komt er iTunes voor Windows uit, is het trouwens echt zo geweldig? Ik ben nogal skeptisch, eerlijk gezegd. Voorlopig blijf ik bij Kazaa, alhoewel je wel tegenwoordig gevaar loopt.[/quote:5d5f7e121d]

Oja jij was die windows-gebruiker, niet? :stuck_out_tongue:
Koop toch een mac joh, ben je meteen van al het gezeik af en hoef je ook niet meer vragen en problemen te posten op dit forum.

[quote:7fb65f832d="boelie"]Maar dan nog, hoe lang doe je nou over een cdtje branden? Heb je echt zo weinig geduld? :lol:[/quote:7fb65f832d]

Nee, het gaat ook meer om het idee dat het KAN, niet zozeer dat ik het ook zal gebruiken. Vind het al wonderbaarlijk dat ik een CD kan rippen, tegelijk naar iets anders luisteren en daarnaast gewoon fijn door surfen op het net. Probeer dat maar eens op een Wintendo zonder dat je MP3-tjes corrupted zijn of je CD verpest. :smiley:

Nou, ik bedoelde eigenlijk of de Musicstore echt volledig is of niet. Heb je alle bekende artiesten? Ik wil best een dollar of euro betalen voor kwaliteit, want ik geef toe, downloaden op Kazaa, op den duur is het toch slecht voor de entertainment industrie.

Op de iTunes musicstore zitten lots of bekende artiesten en platenlabels. Dat is dus geen enkel probleem. Ik heb wel ergens gelezen dat iTunes voor Windows net dat ietsje minder zal hebben dan iTunes voor Mac. Logisch ook, vind ik zo. Wil je dus ten volle kunnen genieten van het prachtige iTunes (kan Windows alweer een punt aan zuigen), zal je idd een Mac moeten aanschaffen.

Oh Rasheed hebben jullie dat nog niet op windows? :P

Jullie hebben blijkbaar veel dingen nog niet 8)

Op WIndows kun je zoiets alleen in de US; kunnen jullie wel in de musicstore vanuit nederland of is dat ook nog US only?

iTMS voor Europa komt waarschijnlijk op WWDC uit (of een week later, gebeurd ook vaak) . Als het dan niet gebeurd, komt het nog later, maar het komt (heb ik gelezen in een interview met ne kerel van Apple België).

Het goeie aan iTMS is dat ge ook kleine labels-cd’s gaat kunnen kopen. Apple heeft namelijk een presentatie gehouden voor kleine labels voor hun iTMS te promoten. Dus ook een kans dat dat uitkomt op WWDC (of een week later).