iTunes vraagjes

Volgende twee opties zijn nooit actief bij mij, hoe komt dit? [img:5a47f05e9c]http://users.skynet.be/jeroen.vanvaerenbergh/forum/itunes.jpg[/img:5a47f05e9c] Ook al zijn er nummers aangevinkt of geselecteerd. Hoe kan ik ze activeren? Kan je ook samenvoegen en als 1 nummer op een cd zetten, met een overlapping van enkele seconden zoals je ze kan afspelen in Itunes. Of nog beter met overlapping maar toch in verschillende tracks.

Laat het weten, laat jullie gaan

Verstuur CD-track namen doet het denk ik alleen als je een audio cd erin hebt en daarvan de titels verandert. Daarna kan je ze naar een CDDB server sturen.

Voeg cd-tracks samen weet ik niets van…
Misschien alleen bij het branden of zo?..

voeg samen: Als je een cd importeerd kan je kiezen om een paar tracks in 1 grote track te importeren (of zelfs heel de cd in 1 track)

snappie

Je kan ze dus niet meer samenvoegen NA het importeren? Ach zo. Kan je ze dan ook laten in elkaar lopen...zie mijn andere vraagjes

Daa zit ie dus. Ik heb me lam gezocht naar die samenvoeg optie. maar nu ik dit zo lees ben ik bang dat je inderdaad alleen deze optie bij het importeren vanaf cd kan gebruiken. Lullig hoor, Ik ga echt niet al die cd's opnieuw importeren.

Ja ma het is alleen maar nuttig als je ze kan doen in elkaar lopen en toch nog als appart nummer kan selecteren, gelijk zoals je een gemixte cd koopt. Anders zie ik het nut niet?!?

het nut daarvan: Sommige mensen vinden da handig..

waarom...om lekker te kunnen spoelen tot je het nummertje gevonden hebt

ik denk dat je Voeg Samen verward met Crossfade (dat het in elkaar overloopt).

Samenvoegen is alleen dat een paar tracks aan elkaar worden vastgeplakt, zonder effect. Crossfade is dat de tracks appart blijven, maar wel worden gecrossfade (overvloeiing).

ja da zoek ik, kan de met itunes (branden, beluisteren kan, weet ik)

nope, je kan (nog) niet het Crossfade effect op een cd-branden. Maar het gaat wel met een ander programmake.. Eens zoeken hoe het heet é.

Roxio Jam (niet gratis denk ik…)

Maar de vraag van Ja rune is nog niet ect beantwoord en ik wil het ook wel weten, hoe importeer ik het beste een mix CD want nog altijd lopen die mixen niet smooth en ik heb een hekel aan slechte beatmixen en zelfs de beste DJ's maken er op iTunes een potje van. En ik wil net als Ja Rune ook per track kunnen opzoeken en ik wil .....

… zoveel :x

Voor overvloeien gebruik ik Roxio Jam, werkt heel goed!! En voor het profesionele audio in stukjes hakken gebruik ik Peak! Dat werkt ook heel goed, maar het is allee heel professioneel dus kan ik er niet zoveel mee, mensen die wel in de muziek-bizz zitten kunnen er volgens mij wel heel wat mee.

Dennis