itunes vreselijk gecracht

dus ik wou itunes gebruiken en het reageerde niet dus deed ik ctrl+klik en daar stond inderdaad forceer stop maar dat deed niets, dan deed ik :apple: + alt + esc om itunes te stoppen .. deed ook niets ik heb dan zelfs geprobeerd itunes te stoppen met activiteitenweergave en daar gezocht naar itunes maar het stond er niet bij dus nu ga ik mijn imac opnieuw opstarten om te zien of het weer werkt

ja het werkt weer (het zou me verwonderen dat het dan nog niet zou werken) maar ik vind het vreemd dat een programma van apple zo hard kan cracht

Als er iets misgaat in een programma met het beschrijven van geheugenruimte, bijvoorbeeld doordat een programma door een bug buiten de hem toegewezen geheugenruimte schrijft en in de ruimte van iTunes, kan ieder programma keihard crashen.

Het komt vaak voor dat je ‘forceer stop’ uit het menuutje in de dock meer dan eens moet doen (2x is meestal genoeg). Kennelijk is het forceren niet iedere keer even dwingend.

Is je iTunes library niet beschadigd?

Wat was je aant doen in iTunes dan ?

Een netwerk muziekmap aant benaderen ? Of gewoon aan luisteren ?

Kijk ns in je logs daar zal wel iets staan van iTunes en waarom dat ie gecrashed is (wsl snappen we er niks van maar het is altijd leuk om intelligient te doen en misschien snappen we ze wel)

:stuck_out_tongue:

[quote:a740af7b30="fistkikker"]Is je iTunes library niet beschadigd?[/quote:a740af7b30] nee dat gelukkig niet want ik was niet bezig met itunes op dat moment dus ik heb geluk :)

[quote:8c3b900aa7="junkiesxl"]Wat was je aant doen in iTunes dan ?

Een netwerk muziekmap aant benaderen ? Of gewoon aan luisteren ?[/quote:8c3b900aa7]

euhm niets eigenlijk ik wou gewoon het een beetje opvrolijken door wat muziek op te zetten :smiley:

[quote:8c3b900aa7=“junkiesxl”]Kijk ns in je logs daar zal wel iets staan van iTunes en waarom dat ie gecrashed is (wsl snappen we er niks van maar het is altijd leuk om intelligient te doen en misschien snappen we ze wel)

:p[/quote:8c3b900aa7]

ik heb de console opgestart en de itunes crash log geopend en ik vond niets dat vandaag gemaakt was maar dat kan zijn omdat ik de computer herstartte nog voor itunes was afgesloten