itunes=> WD My book vraag

Ik heb zins krt een WD My Book world.

Hierop wil ik mijn muziek bibliotheek zetten. echter als ik in Itunes kijk bij " gedeeld" dan kan ik geen coverflow raster of albumlijst selecteren.
[img]/uploads/community/b424cb9546571392344d2178e54eaa8626ca8889_0.png[/img]

Wat is hier aan te doen?

Zo werkt dat als je muziek afspeelt van een iTunes Server ("gedeeld") ipv een lokale iTunes.

Wat je kunt doen is niet de iTunes Server gebruiken, maar je lokale iTunes laten verwijzen naar de iTunes map op je WD MyBook World. Dat kun je doen door tijdens het opstarten van iTunes de Alt/Option toets ingedrukt te houden, en de andere iTunes lokatie te kiezen.

Pieterr.

Bedankt voor je reactie. ik ga ermee aan het werk

Kan ik dan nu bijv de gehele bieb kopiëren (heb als test niet alles gedaan) naar de WD myBook? zonder instellingen te wijzigen?

Ja dat kan. Zorg er wel voor dat je de [b]gehele[/b] "iTunes" map kopieert, en niet alleen "iTunes Music".

Pieterr.

Misschien en domme vraag maar..
Mijn Itunes Music staat nu op een andere externe schijf.
Moet ik dus deze map plus de map (Itunes) welke op mij mac staat kopiëren?
En deze twee dingen samenvoegen op de MYBook

Ik had laatste heel mijn itunes map op mijn TC gezet en dit werkte goed, maar na een weekje crashte mijn TC en ook het opstarten van itunes duurder langer dan verwacht.

Dus ik weet niet of dit een goede manier is!

Het gaat me voornamelijk om het feit dat ik mijn 30 GB van mijn 120Gb schijf afkrijg.

Als de boel is verdeeld over meerdere locaties zul je eea moeten [i]verzamelen[/i].
http://support.apple.com/kb/HT1449?viewlocale=nl_NL

Hier kan een slotje op!

Zet gewoon [Opgelost] vooraan of achteraan in de titel van je beginpost. Slotjes worden hier niet gebruikt wanneer een oplossing gevonden is.