iTunes weg uit werkbalk?

Kan iemand me vertellen of het mogeljk is, wanneer iTunes in minispeler modus draait, het iTunes balkje onderaan in de Windows taakbalk niet weer te geven maar enkel het iTunes icoontje in het systeemvak te tonen?

Alvast bedankt,

systeemvak? taakbalk? windows?

hmm.. Remembering my old windows days, als ik iTunes zou gebruiken in XP zou ik dat ook willen.. :) Maar hoe?

het kan wel weg, bij voorkeuren, geanvanceerd, daar staat het

<BASH>

misschien eens proberen op een windows-bakken-forum?

Ik had het helaas anders: Mijn iTunes icoon was helemaal weg ookal had ik hem niet geopend?! Maar gewoon weer ef naartoe gesleept en hij doet het weer?!

Probeer ff www.windowsxp.nl/forum... :x

[quote:57ace05ea3="chonazz"]Probeer ff www.windowsxp.nl/forum... :x[/quote:57ace05ea3]

Hehehe, ze hebben niet eens een eigen (fan)site zoals macosx.nl :smiley: :stuck_out_tongue: 8) :lol:

zijn er dan windowsfans dan? er zijn wel apple-haters, maar dat zijn boeren die niet kennen en dus niet eten...

iTunes is toch een Apple-programma? We hebben hier een heleboel Windowsgebruikers met een iPod en dus ook iTunes. Als die een vraag stellen, hoeven ze toch niet gebashed te worden.

nee... zit wat in....

</BASH>

[quote:14b4a1561d="pjdsmedt"]Kan iemand me vertellen of het mogeljk is, wanneer iTunes in minispeler modus draait, het iTunes balkje onderaan in de Windows taakbalk niet weer te geven maar enkel het iTunes icoontje in het systeemvak te tonen?

Alvast bedankt,[/quote:14b4a1561d]

wat jij wil kan volgens mij niet, wat wel kan:

als je iTunes minimaliseert, het balkje in de taakbalk laten vervangen door de bedieningsknopjes

wat ook kan:

instellen dat als je iTunes minimaliseert (in welke modus maakt niet uit) dat je DAN alleen het icoontje in het systeemvak ziet

en je kan dat icoontje ook uitzetten