[quote:5f0b8c2e8b="punchcard"]Nadat ik de meest recente versie gedownload had van apple.com, en de installer opende, gaat het fout. De installer geeft aan dat de installatie 'O bytes' nodig heeft, en ik kan verder niks aan/uitvinken.
[/quote:5f0b8c2e8b]
Ik had precies het zelfde probleem.
Ik wilde iTunes her installeren omdat het programma steeds crashte als ik een nummer aan het afspelen was, en dan probeerde een nummer in de iTunes Music store te beluisteren. Het programma sloot dan plots af zonder melding van een crash…
Tijdje niks van aangetrokken, maar toe ging het behoorlijk irriteren. Toch maar even naar Apple Care gebeld.
Daar kreeg ik te horen dat ik de logfiles uit de bibliotheek moest “verversen”, of als dat niet werkte, een her installatie.
Het eerste werkte niet, toen moest ik dus iTunes opnieuw installeren en kreeg ik te maken met het zelfde probleem. Bij mij had het toen wel succes na het verwijderen van wat iTunes bestanden in de Finder.
Ik weet helaas niet welke bestanden ik allemaal heb verwijderd maar beide problemen zijn in ieder geval opgelost gelukkig. Ik weet niet of je nog met het probleem zit, maar bij mij is het dus goed gekomen. Pas wel op als je de iTunes bestanden verwijderd dat je je muziek bibliotheek niet verwijderd (die staat er namelijk ook tussen als je op “iTunes” zoekt).