iTunes zonder visa

Hallo daar!

Ik heb een tijdje mijn eerste iPod aangeschaft. (iPod touch 8GB)
Nu wil ik mij een account maken op de iTunes music store. Er is echter het probleem dat ik geen visa/mastercard/… heb.
Click&Buy is ook geen oplossing aangezien er in België niet met een overschrijving gewerkt kan worden…

Is er een mogelijkheid om toch dit account werkend te krijgen? Ik zou dan gift-cards kopen om muziek aan te schaffen.

(Ik heb het forum al afgezocht, maar geen antwoord gevonden… (mischien op verkeerde termen gezocht :P))

greetz,
barben

gewoon ff een Click&Buy account maken op iTunes

Je kunt je via de iTMS aanmelden voor Click & Buy.
Alles wat je aanschaft zal nu automatisch van je rekening afgeschreven worden, mits je geldige bank- en adresgegevens opgeeft.

SUC6

[quote:7f6ac63b67="Maced.2"]gewoon ff een Click&Buy account maken op iTunes[/quote:7f6ac63b67]

Beter lezen???

[quote:082ca53f76="barben"]Click&Buy is ook geen oplossing aangezien er in België niet met een overschrijving gewerkt kan worden...[/quote:082ca53f76]

In België moet je ook een Visa/Mastercard/American Express/diners club/jbc - kaart hebben om een Click&Buy-acount aan te maken.

[quote:10107b5913="barben"][quote:10107b5913="barben"]Click&Buy is ook geen oplossing aangezien er in België niet met een overschrijving gewerkt kan worden...[/quote:10107b5913]

In België moet je ook een Visa/Mastercard/American Express/diners club/jbc - kaart hebben om een Click&Buy-acount aan te maken.[/quote:10107b5913]

is het bij jullie weer anders dan…ik dacht dat B ook in Europa lag toch?
wat een onzin zeg…maar goed :finderoud:

Ik denk dat dat niet mogelijk is zonder een visa-kaart of dergelijke. Vroeger ging dit wel, kon je gewoon niet invullen, zo heb ik het gedaan. Maar daar ben jij natuurlijk niets mee... Is er niemand die je (heel goed) kent, waarvan je zijn visa mag gebruiken?... In principe betaalt die dan helemaal niets, als jij met gift-cards werkt, en als er dan een ruzie komt kan je heel zijn bankrekening leegplunderen en heb je een computer vol muziek. :P

[quote:b6a8e492fe="barben"]Nu wil ik mij een account maken op de iTunes music store. Er is echter het probleem dat ik geen visa/mastercard/... heb. Click&Buy is ook geen oplossing aangezien er in België niet met een overschrijving gewerkt kan worden...

Is er een mogelijkheid om toch dit account werkend te krijgen? Ik zou dan gift-cards kopen om muziek aan te schaffen.[/quote:b6a8e492fe]
Heb je de truc van Jurriaan al geprobeerd? Daarmee kun je accounts aanmaken in de iTunes Store zonder credit card info op te hoeven geven. (En lees ook de aanvullende informatie van [b:b6a8e492fe]samheijens[/b:b6a8e492fe] in dezelfde posting!)

[quote:b11d8736ed="Maced.2"][quote:b11d8736ed="barben"][quote:b11d8736ed="barben"]Click&Buy is ook geen oplossing aangezien er in België niet met een overschrijving gewerkt kan worden...[/quote:b11d8736ed]

In België moet je ook een Visa/Mastercard/American Express/diners club/jbc - kaart hebben om een Click&Buy-acount aan te maken.[/quote:b11d8736ed]

is bij jullie weer anders dan…ik dacht dat B ook in Europa lag toch?[/quote:b11d8736ed]
Tjah, Belgie moet altyd anders zijn :roll: :stuck_out_tongue:

[quote:4333ae9499="Pieterr"] Heb je de [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=113068&postdays=0&postorder=asc&start=45]truc van Jurriaan[/url] al geprobeerd? Daarmee kun je accounts aanmaken in de iTunes Store zonder credit card info op te hoeven geven. (En lees ook de aanvullende informatie van [b:4333ae9499]samheijens[/b:4333ae9499] in dezelfde posting!)[/quote:4333ae9499] Dit werkt :) Enkel ben ik vergeten om de store op belgisch te zetten :p maar dat komt wel in orde ^^ bedankt iedereen!

Geweldig die truc! Niet dat ik een liedje wil aankopen (zou trouwens mislukken naar't schijnt) maar wel om automatisch albumcovers op te halen. :) En dat is gelukt, super dus. :P

Oow het is al gelukt :) anders moet je naar nederland verhuizen :innocent:

[quote:4d2c39bc5e="LighScan"]Geweldig die truc! Niet dat ik een liedje wil aankopen (zou trouwens mislukken naar't schijnt) maar wel om automatisch albumcovers op te halen. :) En dat is gelukt, super dus. :P[/quote:4d2c39bc5e] Mijn coverflow ziet er nu ook wel wat gevarieerder uit ;-)

@iSanderr0:
Ik denk dat ik naar nederland zal moeten verhuizen… ik krijg mijn store nu niet belgisch… :stuck_out_tongue: Kmoet weer kiezen tussen de gekende keuzes…

Iemand daar al ervaring mee om dat probleem op te lossen? :stuck_out_tongue:

Apple heeft daarvoor een artikel met screenshots gemaakt. Erg handig, en zo gepiept.
Aan te raden voor alle zoons en dochters die anders van het account van hun ouders bij iedere update nodig hebben.

http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL

Heel veel succes!

Hans Philips

3x scheepsrecht?