Itunes.

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de itunes screensaver met je artwork kan ver andere voor bijvoorbeeld je eigen foto's. Want ik kan niet vinden waar deze screensaver zijn art vandaan haalt ?

Pinkeltje.

De enige manier dat ik dat zie te doen is door bij songs het artwork te veranderen in de fotos die jij wilt, maar voor de rest denk ik niet dat dat mogelijk is.

Okay Pietje,

Bedankt maar die wil ik juist niet doen.
Weet je wel waar hij de art vandaan haalt?

iTunes zet de artwork in de ID tag van het MP3tje. Dus daar kom je niet bij, anders dan dat je de foto in de itunes artwork aan de nummers toevoegd.

Okay, bedankt ,dus er moet iets anders voor komen. Als ik nou eens een andere Lib maak met nummers die ik niet wil horen daar foto's aan toevoeg van mijn foto's en die laat draaien zou dat gaan?? Of kan dit niet omdat hij de eerste Lib van itunes gebruikt?

Wat denken jullie is dat wat?

Pinkel.

Je hebt een andere visual plugin nodig. Deze bijvoorbeeld: http://www.freewebtown.com/Tahkcalb/PickyPickyPickyX.zip Je zet hem in ~/bibliotheek/iTunes/iTunes Plug-ins. In het afbeeldingenmapje zet je originelen van de foto's die je in de slideshow wil (dus geen aliassen) en dat mapje zet je ook in de iTunes Plug-ins folder.

Okay speedy, Bedankt we komen in de richting maar dat is hem nog niet helemaal. Ik bedoel dus de screensaver van tiger met al de plaatjes op een rij en die draaien dan netjes om. Dat lijkt mij erg mooi met je eigen foto's denk je niet?? Dus dan hoef je itunes niet te hebben draaien.

Pinkel.