[iTunes4] Eerste crash... :-(

Waarschijnlijk heb ik wel de primeur hiermee... iTunes staat nog maar koud een paar uurtjes op mijn systeem of ik heb 'm al laten crashen... :-P

Doe het volgens niet: Van 6000+ MP3 files tegelijk de album tag veranderen van “MP3” naar “iMac” en dan over het netwerk een song afspelen die nog veranderd moet worden… :stuck_out_tongue: De “server” iTunes klapt er dan uit en de “client” stopt prompt met spelen (wat logisch is).

:smiley:

je bent niet de enige, weet iemand hoe ik terug kan naar itunes 3 ? de hele library is wel aangepast dus kweenie of ik bv 3 en 4 naast elkaar kan draaien? ik kan internetten totdat ik itunes4 opstart,dan doet nix het meer en moet ik herstarten, :x :cry:

[quote:313efd319f="friturist"]je bent niet de enige, weet iemand hoe ik terug kan naar itunes 3 ? de hele library is wel aangepast dus kweenie of ik bv 3 en 4 naast elkaar kan draaien? ik kan internetten totdat ik itunes4 opstart,dan doet nix het meer en moet ik herstarten, :x :cry:[/quote:313efd319f] ik denk niet dat je ze naast elkaar kan draaien, maar weet het niet zeker.....

[quote:6c0072fa3f="Jan-Willem"]ik denk niet dat je ze naast elkaar kan draaien, maar weet het niet zeker.....[/quote:6c0072fa3f]

Sterker nog, ik vrees dat je niet eens TERUG kan zonder je hele playlist opnieuw te moeten maken. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb tijdens het installeren van iTunes 4 iets voorbij zien komen als “converting library” of iets van die strekking, waarmee ik dus aanneem dat het formaat van de library anders is en iTunes 3 niet overweg kan met het formaat van iTunes 4.

Wel valt het me op dat iTunes 4 die data in “iTunes 4 Music Library” heeft gezet, terwijl “iTunes 3 Music Library” nog gewoon aanwezig is op mijn harddisk. Als je niet teveel veranderd hebt in je songlist gaat het misschien toch nog wel werken.

gelukkig ben ik zo slim/bijdehand geweest om eerst m'n library te backuppen...