Wie weet hoe ik een iView catalogus op mijn .mac homepage kan krijgen..of gaat dit uberhaupt niet...?
rechtstreeks???? mmmmmmm wil ik ook graag weten
Om een iView catalogus te kunnen bekijken heb je op zijn minst een Viewer nodig (of IView zelf).
Wil je dat iemand van je .Mac de catalogus download? en dan offline bekijkt, dan zou je de gratis viewer ook als download er bij op kunnen zetten.
Wat dat betreft is Portfolio in het voordeel, die kan volgens mij een catalogus met ingebouwde viewer maken.
Maar ja, als je wilt dat online je catalogus kan worden bekeken, dat zou ik niet weten.
Met Portfolio en bij behorende server software kan dat wel, en ongetwijfeld kan het met Cumulus ook.
je kunt hem natuurlijk wel exporteren als html dinges dan krijg je zoiets www.groetjes3hv.tk
Wat ik wil kunnen doen is het volgende:
Aan geselecteerde users (dat kan via .mac homepage) de i.viewcatalogus laten inzien en ze de mogelijkheid bieden om foto’s te downloaden.
Hoe doe ik dat, en heeft m’n .mac homepage wel de mogelijkheid om iview beelden te downloaden…?
Een andere optie is via mn idisk maar daar krijg je de beelden niet te zien, alleen maar een list met beeldnummers, dat is niet zo handig.
Hellup…! :x :?