iView Media Pro264 doet raar, crasht continu

Ik heb iView Media Pro in Panther op een gegeven moment geprobeerd en vrijwel geliljk in de wilgen gehangen.. Aangezien het programma (2.6.3 meen ik) om de haverklap unexpected quitte, crashte of bevroor. Ben toen toch maar weer overgestapt naar iPhoto (wat qua folderstructuur en snelheid verre van ideaal was, maar i.i.g. stabieler).

Met mijn recent aangeschafte tijger kooiend boekje wilde ik iView Pro (inmiddels 2.6.4.) een 2e kans geven, aangezien het toch veel meer flexibiliteit biedt dan iPhoto.

Maar nog steeds probleem, na eigenaardigheid, na crash, na freeze, na frustratie…
Wat is het toch dat iedereen zo idolaat maakt van dit programma, het is zo instabiel als Mac OS X 10.0.0!

Oké: wat is mijn probleem:
a - ik sta in “date Finder” index - ga daar naar bijv. 2005-augustus 27 - klik op een plaatje (om het even welke) en doe even niets… na enkele seconden gaat ‘het’ (iView, ik niet) naar bovengelegen dagen, maanden en zie ik mijn geselcteerde plaatjes niet meer. (ZIjn er nog wel, maar niet meer geselcteeerd)…
b - het bewaren van een catalog duurt eeuwen…
c - soms laat iView foto’s helemaal niet zien (in de datefinder). Ga ik dan naar de folder-structuur, zie ik wel e.e.a. maar als ik dan een foto aanklik, crasht het programma.
d - geheel willekeurig crasht iView waarna bij herstart een melding volgt over een of ander vaag bestand waar iView niet mee om kon gaan.

What the fuck…iemand bekend met dit probleem? Kan het komen doordat ik het programma (nog) niet legaal heb.

• iView Media Pro 2.6.4 zonder plug-ins of whatsoever
  • De catalog bevat zo’n 10.000 bestanden (waaronder ook anders dan ‘plaatjes’), moet kunnen toch?

[mod:eff1a9181b=“Lucas”]Titel aangepast.[/mod:eff1a9181b]

Sjonge jonge wat een topictitel... :?

Geen idee waarom jouw iView zo vaak vastloopt…zal dan wel een slechte illegale versie zijn. Gewoon aanschaffen dan maar he? Loopt hier als een zonnetje, nooit problemen mee! Ligt dus zeer waarschijnlijk aan jouw versie, niet aan het programma op zich… :wink:

ja waarschijnlijk gewoon een klote versie want bij mij doet hij het super!!!!

ok, ok, ok, marloez - misschien druipt de frustratie wat te erg van die topictitel af... [edit] ah, wat ik al wilde doen, is door de moderator al gedaan[/edit]

Maar: de versie die ik heb draaien, is direct van www.iview-multimedia.com neergeladen. Het lijkt mij sterk dat een programma buggy wordt, zodra je een krak-nummer invoert en het daarna goed werkt. (toch? toch?)

Bovendien ga ik echt geen 150 euro betalen voor een programma wat niet bevalt, om maar te hopen dat het na betaling wél werkt… das hetzelfde als tijdens een proefrit merken dat de auto mankementen heeft, waarna je hem toch koopt in de veronderstelling dat de mankementen zijn opgelost na de koop.

download is de niet pro versie. en maak gebruik van de trial periode. is het probleem dan opgelost??